Gå till innehåll

För Stoffe83 & Min dotter Freja - Ge allt!


Vaniljkysss

Recommended Posts

Jag har bestämt mig! Jag ska bli rik och jag ska bli det på poker under min mammaledighet. Jag har all tid i världen när vår dotter sover att kunna bli något! Jag ska vinna för Stoffe och jag ska vinna för min dotter. Jag ska ge fan i att tänka på mig och själv och vad jag vill ha. Detta gör jag för dom, för att de gett mig allt. De har gett mig hela världen! Jag är absolut inget proffs, men jag vet att jag har möjligheten att bli allt. Jag kan bli det jag VILL! Målet med detta är att spela ihop en bra BR till min sambo (Stoffe83 på PF) så han kan sätta in det och spela vart han vill. Men målet är också att kunna vinna såpass att jag kan spara undan pengar till vår dotter!

 

Jag kan, det vet jag! Och denna gång ger jag mig inte!

Bara en fånig dröm? Absolut inte, nu är det allvar!

 

BR start CD-poker: $323

 

Ge mig alla tips och råd ni kan. Hjälp mig att lyckas! / Vanilj :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för dumheter! Se till och städa och fixa medans ungens sover ist för att spela poker. KOm ihåg att huset ska vara nystädat och maten ska stå på bordet när husets herre kommer hem. Jag kan på något sätt se att dun kan hinna detta när du slösar tid framför datorn. Skärpning!

 

Edit: Varnad för denna text. Är det någon form av internt skämt får Vaniljkyss PM:a mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe jag hade inte en anning om den här dagboken! Vilken underbar flickvän jag har :)

Ska vi se om jag kan klura ut några frågor som ställts då...

 

Frejas namn är inte från seien, men om pappa får säga sitt så vann juh en Freja Top Modell Sverige ;)

Mamman till Freja är 86:a, så 21 med anda ord!

Hon gör ett underbart jobb med hemmet, så hon kan gott sitta o spela! Ska tilläggas att hon även hinner med att plugga på distans!

Att valet föll på cdpoker, beror på att det är min ena rulle :) Men då jag själv är stejkad, så lirar jag mest på en annan sida!

Vet inte om det var andra frågor, men en del täckte jag nog upp :)

 

Lycka till nu älskling! Jag är så stolt över dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...