joggystyle Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Vi är 3 kvar på ongame grand tournamentLigger 2a just nu , men det är jätteöppet då vi har typ 140 bb tilsammans. sjukt att det inte går att göra DEAL PS LYCKA TILL JÖRGEN tackar, detsamma! Åkte tyvärr som 37, inte en hand på fem sex varv så blindsen dödade. Får vinna Sunday Million istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 26:a av 65... klooonka nu dåååå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 ute som 46:a... fick $500 :( GL resten som e kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Ligger 8a i primas 200k med 38 kvar. Låg 2a precis. Men torska AQhh mot KK, och sen 88 mot JJ. Kom igen, EN GÅNG I livet... Spelar även million, där jag har 13,375 med 500/1000-A75.. Så får dubbla där.. Nickar svint0 på båda.. EDIT: Varje gång jag skriver här, går de dåligt... Torskar all-in pre QQ Mot AKo+AKs, dom turnar K, och AKs rivrar färg.. Tilta mig mera.. UTG raisar 4xBB, Jag pushar 20xBB direkt efter. Killen efter mig INSTAsynar sig själv all-in med AKs.. 15xBB.. Sen pushar jag J7o utg i ren tilt för 5xBB. Får syn av AK och QQ!!!. har flushdraw inför river, men ingen träff.. Aja, vinner sunday million då.. Eller midnattsmöte på SVS, den leder ajg iaf med typ 7 kvar.. Men åkte där nu med i ren TILT!!!!! Ute ur Sunday också. A4 mot A8. Pusha 10,4k på 500/1000-A75 på CO.. BB som ahr 32k, synar med A8o.. Väldigt marginellt skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 YES KVALAT TILL WSOPE NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 14 av 32 på prima.. GALTEN88 EDIT; ska fan aldrig skriva här mer när jag är bra nånstans.. åker fem minuter efter som vanligt.. AK mot 99 flopp 29K. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Nån som lirar än i något? Behöver se på action! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Nån som lirar än i något? Behöver se på action! Nerosen ligger bra till i primas 200K. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Nerosen ligger bra till i primas 200K. Grattis till $1600 iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 YES KVALAT TILL WSOPE NU! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Nästan alla turneringar (ca 25) gick åt skogen, förutom den sista då, där jag fick en tredjeplats på full tilt för 17k. Åkte med KK mot en 55 som fick in 5:an på rivern, som efterföljdes av galet skratt hos äckelhororna imper1um och hans vänner i railen. Och trots "Good game, good luck guys" kunde dom inte ge någon respekt. Avskum. Var bara tvungen att få ut den här äckligheten. Men jag klagar inte på spelet, jag erkänner stor tur och är glad över dom 17k. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 14 av 32 på prima.. GALTEN88 EDIT; ska fan aldrig skriva här mer när jag är bra nånstans.. åker fem minuter efter som vanligt.. AK mot 99 flopp 29K. Det verkar gå bra för dig, du kom långt i stars 200k också? Eller så har jag förväxlat dig med någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts