Neuen Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) Plats 1: thejohan (446.30) Plats 2: Neuen (492.50) Plats 3: masterxxx (326.95) Plats 4: Mejjan (185.50) Plats 5: Sabbath (338.96) Sabbath lägg LM 2.50 thejohan lägg SM 5.00 ** Giv ** Neuen [Eh, Ek] *** Bet Runda 1 *** Neuen Höj till 20.00 masterxxx Syna 20.00 Mejjan Lägg Sabbath Lägg thejohan Lägg *** Flop(Board): *** : [Kns, 9r, 8s] *** Bet Runda 2 *** Neuen Satsa 35.00 masterxxx Höj till 70.00 Neuen ? vad göra här...? Citera
Jerico Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Jag foldar inte, dega in med dessa stacks. Citera
CopShootCop Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Fy fan det kryper i skinnet av detta läget. Riktigt otäckt. Själv skulle jag aldrig våga mej på en höjning i alla fall, på tok för stor risk att vara uppe emot set eller stege (även om stegen känns lite osannolik). Folden finns men jag foldar nog ganska sällan i det här läget. Syn säger jag, dessutom finns det ju en massa skrämsel kort som kan komma ifall han nu har trissen eller stegen så kommer vi kanske billigt undan. Extremt lurig bet att bara dubbla IMO, man får ta det väldigt försiktigt. Detta samtidigt som han borde betta mer ifall han redan har stegen. Detta är en bit över nivåerna jag spelar, bara så ni vet 8) Citera
svint0 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Fy fan det kryper i skinnet av detta läget. Riktigt otäckt. Själv skulle jag aldrig våga mej på en höjning i alla fall, på tok för stor risk att vara uppe emot set eller stege (även om stegen känns lite osannolik). Folden finns men jag foldar nog ganska sällan i det här läget. Syn säger jag, dessutom finns det ju en massa skrämsel kort som kan komma ifall han nu har trissen eller stegen så kommer vi kanske billigt undan. Extremt lurig bet att bara dubbla IMO, man får ta det väldigt försiktigt. Detta samtidigt som han borde betta mer ifall han redan har stegen. Detta är en bit över nivåerna jag spelar, bara så ni vet 8) Snälla. Kommentera inte detta då. Förövrigt så degar jag nog in med dom stackarna ni har. Alldeles för dragigt som sagt. Citera
megafreakz Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Snälla. Kommentera inte detta då. Förövrigt så degar jag nog in med dom stackarna ni har. Alldeles för dragigt som sagt. härlig mentalitet hos dig! du gav ju en klockren analys själv! AA Allin Citera
AAisking Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Med den floppen och mot en gayraise skulle jag vilja spela om stacken, han sitter säkert med en sämre hand, reraisa 160 och se vad han gör, en syn av den gayraisen är otänkbar, folda och vänta på ett bättre läge, eller raisa ordentligt om du tror han sitter på ett drag. Tror du att han sitter på ett set så folda. Citera
sandis84 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Beslutet är starkt read-baserat. Är han en halvpassiv standardfisk så är du nog slagen, men väldigt många spelar så här med ett par + stegdrag, typ JT känns som en typisk hand. I de flesta fall så blir det till att tröcka in degen. Citera
Opteron Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 eller så synar man och CR hyfsat blanka turnar... På FI:s namn så vet vi att han är kapabel att semibluffa. Citera
Love2Tilt Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Håller fullt med Jerico i hans första inlägg..dega! Vid fulla inköp är det ett mkt svårar besult att avgöra hur man ska spela handen, men så var fallet inte nu. Citera
strater Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 zzz, jag och min kass-matte. iaf, dega in om du nu inte iaf tror att han sitter på ren bluff och kommer bluffa ut sig. släpper nog inte AA mot strax över 50bb på den nivån... Citera
Recommended Posts