AdslVerbe Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Går det att på något sätt datamina på SvS?...eller inte? Citera
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Går det att på något sätt datamina på SvS?...eller inte? QUE????? På svenska tack Citera
AdslVerbe Postad 24 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2007 ...jo jag menar alltså att typ ha massor av bord öppna utan att själv spela på dem och sedan med hjälp av tex PT, PO eller liknande program med ev. handconvrters läsa av spelares floppfrekvens, vinster mm utan att som sagt själv sitta och spela vid bordet. Citera
Chillarn7 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Tror allt de flesta förstår första inlägget ändå ängeln. Jag har inte testat om det går men gå in och öppna några bord och se om HH's sparas när du kollar på dem. Tror faktiskt inte dem gör det. Och finns väl inget program för det ändamålet på SS heller som t.ex partypoker har så du får nog klara dig utan det. Men testa för är inte helt 100%. Citera
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Det tror jag inte eftersom du inte ens får in HH om du sitter vid bordet men inte "får" kort. Citera
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Tror allt de flesta förstår första inlägget ändå ängeln. . Men JAG förstod det ju inte. Men så är jag lite senildement oxå. Citera
Chillarn7 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Men JAG förstod det ju inte. Men så är jag lite senildement oxå. Tyckte bara det var lite skojjigt när andra moderatorer ger ut varningar för att man klankar ner på folks stavningar osv. i andra trådar och så kommer en moderator och gör det samma här. My bad. Citera
Ängeln17 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 My bad. Det är ok. Du kan inte veta att jag fullständigt okunnig på sådana häringa tekniska attiraljer. Citera
Recommended Posts