Jagged Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Jag såg precis på netellers hemsida att nya kunder kan välja att sätta in pengar i sek. Med detta antar jag att det säkerligen går att ändra sitt gamla konto (även om det skulle ta tid). Min fråga är om detta är bra att göra? Jag tänker mest på hur det blir att sätta in på olika pokersiter när neteller valutan är i sek? Citera
DrRoland Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Jag vet inte alls, men gissar på att det blir för dyrt att sätta in och ta ut till pokersajter då. Citera
-LuckyFred- Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Många har väl sin valuta i EUR, o de flesta poker sidorna är väl dollar? Citera
Skwatte Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Funderade med på om det var bra, men borde väl bara bli onödigt många växlingar? Växlar man till dollar direkt slipper man ju det varje gång man ska ha in stålar på en sida.. Citera
Kape Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Många har väl sin valuta i EUR, o de flesta poker sidorna är väl dollar? Jag bytte från EUR till USD på Neteller i våras. Innan det förlorade man på varje växling och jag lirar uteslutande med USD. Förstår inte riktigt varför man skulle ha SEK... Citera
cOP Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Sen finns alternativet Pasyson som är ungefär som neteller fast i sek. Billigt är det också faktiskt. Dock är det väl knappt några sidor som stödjer det än så länge Citera
Preacher Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Sen finns alternativet Pasyson som är ungefär som neteller fast i sek. Billigt är det också faktiskt. Dock är det väl knappt några sidor som stödjer det än så länge Bara en nackdel med det då. Citera
Recommended Posts