dr_kvist Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Har äntligen lyckats få nån slags uppkoppling här i Reykjavik. Jag snyltar trådlöst från en av mina grannar, dock är det väldigt slött. Jag håller på att ladda ner massa grejer, bland annat Chapelle show säsong 1 och 2 vilket ju tar sjukt lång tid. Så, slutbabblat och till frågan: Kan jag ha på datorn i princip 24/7? Citera
heltok Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Har äntligen lyckats få nån slags uppkoppling här i Reykjavik. Jag snyltar trådlöst från en av mina grannar, dock är det väldigt slött. Jag håller på att ladda ner massa grejer, bland annat Chapelle show säsong 1 och 2 vilket ju tar sjukt lång tid. Så, slutbabblat och till frågan: Kan jag ha på datorn i princip 24/7? jag körde min ibook årsmodell 2002 30+dagar 24/7 som ftp/webb-server och arbetsdator. den funkade perfa när jag sålde den 2006 iaf. Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 jag stänger knappt aldrig av min bärbara... Startar om den ibland när den segar ihop ! No probleme Citera
brainslicer Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 "Lånade" trådlös uppkoppling - arresterades En man sågs sittandes på en mur utanför ett privat hus i England, surfandes med hjälp av husägarens trådlösa nätverk. 39-åringen greps sedan han ertappats av patrullerande poliser och överlämnades till Datorbrottsroteln. Citera
dr_kvist Postad 24 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2007 "Lånade" trådlös uppkoppling - arresterades Hehe... Jag har fått tillstånd och kod av min granne i utbyte mot en utlovad flaska amarone när min polare kommer på besök nästa vecka (vin är DYRT på Island), så jag känner mig safe =) Tack för hjälpen alla! Citera
FlexWheeler Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Jag stänger väldigt sällan av min lapsi. Den håller fortfarande efter 2 år extremt användande =) Citera
HouseDoG Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Vad gör du på Island? Reykjavik är ju en helt underbar stad Citera
toompa84 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Vad gör du på Island? Reykjavik är ju en helt underbar stad Du tycker inte du svarade på din egen fråga där? Citera
tetris Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Ett tips kan vara att ta ur batteriet om du bara ska låta den stå på hemma med laddaren. Du sparar således på batteriet, se dock till att använda det med jämna mellanrum för att stressa det så det bibehåller sin kapacitet. Edit: Se även till att luften kan cirkulera fritt runt datorn. Citera
dr_kvist Postad 24 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Vad gör du på Island? Reykjavik är ju en helt underbar stad Jag har en praktikplats på svenska ambassaden =) Jag gillar också staden skarpt! Citera
mrscheng Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Har äntligen lyckats få nån slags uppkoppling här i Reykjavik. Jag snyltar trådlöst från en av mina grannar, dock är det väldigt slött. Jag håller på att ladda ner massa grejer, bland annat Chapelle show säsong 1 och 2 vilket ju tar sjukt lång tid. Så, slutbabblat och till frågan: Kan jag ha på datorn i princip 24/7? Nej den sprängs då. Detta är en inbyggd försvarmekanism som den utvecklat genom evolution. EDIT: Postaren har erhållit en varning för flertalet nonseninlägg./Ängeln17 Citera
Recommended Posts