Gå till innehåll

Från $O till $? ??? ??? zam grindar cg på SvS & PKR


zam67

Vilket är det schnyggaste laget i Liverpool?  

24 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket är det schnyggaste laget i Liverpool?

    • Everton F.C.
      10
    • The Toffees
      14


Recommended Posts

  • Svars 140
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

 

Visst blev det en favorit i repris. Det tog 6-7 händer in i HU när jag limpade med A9. Fi ställde med KJs och mitt älskade :Ah: höll hela vägen in i mål :-D

 

Helt sjukt! Vunnit samma turnering två kvällar i rad nu :shock: Så j***a sköööööööööööönt!

 

Rulle på Lee Poker (världens kanske bästa pokersajt ;-) ): $109.84 :lol:

 

/z (som ska röka en segercig och grinda vidare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lagbok.gif

 

Det börjar bli hög tid att införa seriöst money management för denna dagboks upphovsman. Nu när det äntligen finns lite deg att vara rädd om skall därför nedanstående regler följas slaviskt för att undvika att rullarna slaskas/tiltas bort i vanlig ordning. Vi tar rygg på Chris Ferguson:

 

Lee Poker

 

§1. Inköp till kontantspel eller SnG får inte överstiga mer än 5% av den totala bankrullen. Undantag: inköp på max $2.50 är tillåtna.

 

§2. Inköp till MTTs får högst uppgå till 3% av rullen (Ferguson kör här med 2%). Undantag: upp till $1 är ok.

 

§3. Om den totala summan på bordet någon gång under NL eller PL CG representerar mer än 10% av den totala rullen måste jag lämna bordet när mörkarna kommer för att förhindra att jag är kvar i ett spel som jag inte har råd med.

 

(Källa: FirstPoker 9/2007)

 

SvS

 

Denna rulle kommer enbart att användas till sportsbetting. 1-3 objekt/spel till ett maximalt odds av 3.37 (baserat på 1.50X1.50X1.50). Högsta insats: 10% av bankrullen. Att eftersträva är två spelobjekt till ett odds av ca 2.00.

 

 

Vill gärna ha synpunkter på ovanstående regler.

 

Bankrullar:

 

LeePoker: $109.84

 

SvS: 421:-

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DoubleSixx (som den gamle backgammonmästare man är ;-) )

Spelar du också där? Måste säga att jag gillar sajten trots alla negativa inlägg om den. Nu har jag iofs inte spelat där mer än en vecka, men, men...

 

/z

 

Leepoker tycker jag också är grymt! Redan då alla klagade som fan på dom, tyckte jag det va ett kul sido alternativ till den vanliga pokern :) Börjar trilla in lite asiater hos dom också som är galet dåliga!

 

Jag nickar MR_Jimpa btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med ngn sportsbettar! :D. Precis vad jag också har spelat på dom här matcherna också, vilka sporter spelar du på? Bara hockey?

 

Lycka till!

 

Spelar på allt, men helst fotboll och tennis. Väntar dock ivrigt på att bandysäsongen ska komma igång, då ska det klonkas på allvar ;-)

 

Leepoker tycker jag också är grymt! Redan då alla klagade som fan på dom, tyckte jag det va ett kul sido alternativ till den vanliga pokern :) Börjar trilla in lite asiater hos dom också som är galet dåliga!

 

Jag nickar MR_Jimpa btw

 

Ja, motståndet på Lee är nästan ett ämne för en avhandling. Ibland känns det som att spela i ett akvarium :lol: Vilken nivå håller du till på?

GL!

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lugnt med onlinepoker i helgen då det vankas fest ikväll (dock med inslag av poker) samt en riktig pokerkväll imorgon. Fick en inbjudan till en turnering som går av stapeln kl. 18.00, så man kanske bör ta det lite halvlugnt med alkoholintaget ikväll så att klonken sitter där i morgon kväll :roll:

 

Dagens matcher:

 

Werder Bremen-Bielefeld 1

Hamburg-Wolfsburg 1

DIF-Örebro 1

 

Odds: 3.37

 

Oskarshamn förstörde ju gårdagen, så jag hoppas att jag plockar tillbaka den insatsen plus lite till idag ;-)

 

GL i helgen!

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att knoppa in efter en synnerligen god söndag. Gick lite plus i liveliret idag och klonkade hem en plats i DM på SvS till ett värde av en femhundring alldeles nyss :-)

Fyra stycken vann platser och femman lite cash. Åkte som fyra:

 

***** Hand 460300536 *****

3000.00/6000.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 1 oktober 2007 01:40:36

DM satellit (Vanlig /Turnering )

Plats 1: buicet (58380.00)

Plats 4: zit (21598.00)

Plats 6: Bourdieu (5621.00)

Plats 8: A_Brkic (25401.00)

zit lägg LM 3000.00

Bourdieu lägg SM 6000.00

** Giv **

buicet [N/A, N/A]

zit [N/A, N/A]

Bourdieu [8r, Ks]

A_Brkic [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

A_Brkic Lägg

buicet Lägg

zit Syna 6000.00

*** Flop(Board): *** : [4r, 9s, 9h]

*** Turn(Board): *** : [4r, 9s, 9h, 4s]

*** River(Board): *** : [4r, 9s, 9h, 4s, Eh]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 11242.00

buicet Lägger mig Vinst: 0.00

zit [Dr, 4h] Kåk Vinst: 11242.00

Bourdieu [8r, Ks] Två par, nior och fyror Vinst: 0.00

A_Brkic Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

Den 21:a vankas det DM-final ;-)

 

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportsbettingprojektet på SvS har ju onekligen gått käpprätt åt h-e de senaste dagarna. För att hitta flytet går jag idag ner till två matcher och litar på att ICA gör sitt mot Bajen (även om de senaste årens statistik nog talar till Hammarbys fördel). Dagens andra blir innebandymatchen där jag har Dalen som vinnare mot Täby.

Hockeymatcherna lämnas därhän. Det dröjer väl ett par omgångar till innan man kan fastställa vilka som är årets guldfirrar.

Var lite sugen på Spurs mot Villa men jag bangade. Är dock tämligen säker på att Tottenham har åtta poäng klockan 23.00 ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för den Bossebo. Får bilda en dubbel tillsammans med Inter som s k a smiska PSV hemma i Milano, annars j****r :twisted:

Drygt dubbla pengarna på den samt 3.12 på en trippel (Inter igen, Barca och Lyon) blir kvällens lir.

När jag tittar på trippeln nu så ser den inte lika rolig ut som när jag lämnade in den, men det kanske är ett gott omen :roll:

 

Troligt scenario: PSV kvitterar till 1-1 i 84:e, Barca får bara 0-0 borta mot Stuttgart och Lyon åker på pumpen med 0-2 hemma mot skottarna.

 

Men, men... då har vi ju alltid pokern ;-)

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska league 2

Mansfield - Milton keynes Dons (1x2) 2!!

Liga ettan milton mot sistagänget Mansfield... mansfield även med ett gäng spelare borta. Finns att hitta för 1.85 och även högre!! :) (om du spelar nån annanstans än på SVS ;)

 

Återigen, tack för tipset. Mansfield - Milton Keynes Dons 1-2 - klockrent :-) Pengarna tillbaka blev väl dagens resultat ungefär efter att Rangers visat Källström & co. var skåpet ska stå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu cashat ut rullen från Lee och flyttat in hos TitanPoker. Anledningen till detta är att jag hade vissa problem med Lees klient, som näst intill gav upphov till epilepsi. Felet ligger antagligen hos mig och supporten på Lee ska ha all cred för sin felsökning och att de tålmodigt har stått ut med mina frågor. Inga problem att casha ut rullen heller - pengarna fanns på Neteller efter ca 36 timmar.

 

Att jag nu söker mig till iPoker och Titan beror naturligtvis på att de kommer att dubbla min rulle utan några krav på motprestationer, så inom ett par dygn bör rullen ligga på $200 :-) (om jag nu har förstått saken rätt). Dessutom finns det ju en bonus på $150 som vi ska ge oss på ;-) .

 

Ska kolla utbudet och återkommer med utförlig planering.

 

 

/z (som gärna tar emot sportsbettingtips inför kvällen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaah, lördag och ff (frufritt) med grabbgänget = poker, bärs och maltwhisky från klockan 17.00. Mycket bättre än så blir det inte :-D

 

speyside_12y.jpg

 

Efter att jag spårat ur på TitanPoker i går kväll och begärt cashout på $100 köpte jag in till en $5 freezeout (mina sista $ på iPoker någonsin). Över 700 till start och jag slutade elva = finalbordsbubblan. Inkasserade ytterligare $33 i alla fall som ska in någon annanstans. Konstigt att den überonormala motriggen toksläppte då jag begärt cashout?! :roll:

Jaja, skitsamma. Blir PokerStars eller FTP nu - fortfarande inte bestämt mig...

 

Ha en trevlig lördag, det tänker jag ha ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...