Gå till innehåll

Seriös pokerspelare i Växjö?


Turntable

Recommended Posts

Vi är ett "pokerteam" som har en kontorslokal relativt centralt beläget i Växjö. I dagsläget är vi två som spelar på fulltid och fem som kommer mer sporadiskt. Det vi behöver är fler spelare som verkligen vill satsa på poker som ett karriärsalternativ. Vi tror på idén att sitta tillsammans och grinda så man får lite socialt utbyte samt att man kan utnyttja varandras erfarenheter och diskutera mycket kring händer och strategier.

 

Om detta kan låta intressant så skicka ett PM till mig så kan vi snacka vidare. Det som krävs av dig är att du har just detta intresse samt att du har någon form av grundläggande bankrulle. Om du sedan spelar 0.25-0.50 eller 25-50 just nu spelar ingen större roll så länge ambitionen finns där. Vi delar in på vinsten utan var och en ska bära sitt eget spel.

 

Hade även varit roligt om ni är spelare i andra städer som har liknande upplägg eller funderar på att skaffa en lokal. Alltid intressant att diskutera olika saker man kan göra för att förbättra teamets förtjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag bor på Campus i Växjö och har levt helt på pokern i drygt ett år. Pluggar inte längre utan försöker få in cirka 20 timmar i veckan på pokerspel. Lirar NL400 sen april och det går hyfsat.

 

Har länge varit sugen på att lira med andra som tar pokern seriöst så jag blev glad när jag såg din tråd. Känner inte en käft i Växjö som spelar på annat än micronivå nämligen.

 

Hör gärna av dig med fler detaljer.

 

Edit: Var meningen att skicka som PM, men skitsamma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gentlemän, ni har båda rätt i era antaganden. (Slovakisk flagga btw)

 

Gissa om man saknar det gamla Tribeca, där fick man verkligen så mkt deg som man förtjänade =)

 

hehe just det..slovakisk var det ja

 

saknar tribeca ja..bästa siten någonsin..klart sämsta spelarstandarden genom tiderna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...