Gå till innehåll

Vem har sagt att inte rigg finns?


bigdwarf

Recommended Posts

Dags att starta en ny dagbok då jag känner att jag vill utveckla mitt spela inför kommande nivåer.

 

Spelat seriöst i ca 4 månader nu, främst på everest men även testat Ongame och Ipoker men det slutade dock alltid med att jag gick tillbaks pga att deras kilenter inte tillfredställde mina behov. Tog precis klivet till NL100 där jag ska försöka spendera all min grind för tillfället, cashgame shorthanded är spelet ( 6-8bord ).

 

 

 

Så resultaten hittils.

 

April NL50

2246$

 

Maj NL50

3309$

 

Juni NL50

1188$

 

Juli NL50

78$

 

Augusti NL50-NL100

4713$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Härligt att någon som lirar liknande stakes på Everest som jag gör också startar dagbok!:-D

 

Tänker absolut följa din dagbok, analysera lite händer, kanske svara på någon fråga och förmodligen även ställa ett par stycken.:-)

 

Jag önskar dig ett varmt lycka till, kanske vi ses vid borden någon dag!;-)

 

//Kaffedopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att någon som lirar liknande stakes på Everest som jag gör också startar dagbok!:-D

 

Tänker absolut följa din dagbok, analysera lite händer, kanske svara på någon fråga och förmodligen även ställa ett par stycken.:-)

 

Jag önskar dig ett varmt lycka till, kanske vi ses vid borden någon dag!;-)

 

//Kaffedopp

 

Trevligt :)

Du lirar också NL100 på everst alltså? tycker jag känner igen kaffedopp iaf, det du nickar va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt :)

Du lirar också NL100 på everst alltså? tycker jag känner igen kaffedopp iaf, det du nickar va?

 

Inte riktigt, har gått ner till NL200 ett tag nu för att bygga på rullen lite men NL400 är väl standardnivån för mig.

 

Japp, nickar Kaffedopp. Jag har också en dagbok här på forumet ("Kaffedopp rushar på NL200"), du är varmt välkommen in där!;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt, har gått ner till NL200 ett tag nu för att bygga på rullen lite men NL400 är väl standardnivån för mig.

 

Japp, nickar Kaffedopp. Jag har också en dagbok här på forumet ("Kaffedopp rushar på NL200"), du är varmt välkommen in där!;-)

 

Ok, ska kika din dagbok.....kul å läsa om andra som också lirar på everest.

 

Jaha du lirar så högt, nice.....har du PT eller?? fick jue inte mitt å funka...du har inte haft samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ska kika din dagbok.....kul å läsa om andra som också lirar på everest.

 

Jaha du lirar så högt, nice.....har du PT eller?? fick jue inte mitt å funka...du har inte haft samma problem?

 

Jo, jag jag använder PT (men inte speciellt effektivt:oops:). Kommer ihåg att jag hade lite problem ibörjan när jag försökte få det att fungera men jag lyckades lösa det.

 

Kan du beskriva exakt hur du gör när du ska försöka importera händer? Då kanske jag kan minnas vad det var för något jag åtgärdade för att få det att fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag jag använder PT (men inte speciellt effektivt:oops:). Kommer ihåg att jag hade lite problem ibörjan när jag försökte få det att fungera men jag lyckades lösa det.

 

Kan du beskriva exakt hur du gör när du ska försöka importera händer? Då kanske jag kan minnas vad det var för något jag åtgärdade för att få det att fungera.

 

 

Jo det är såhär det ligger till:

 

1. öppnar mitt PT och klickar på everest-ikonen för att importera händer

2. anger folder C:\Program\Everest Poker\history , borde va rätt?

3. klickar start timer

4. tiden räknas ner från 60sek till 0.

5. meddelande kommer upp "Setup incomplete. Click the hand history folder location...´button to tell Poker Tracker where to look for the hand history files"

 

nåt du känner igen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är såhär det ligger till:

 

1. öppnar mitt PT och klickar på everest-ikonen för att importera händer

2. anger folder C:\Program\Everest Poker\history , borde va rätt?

3. klickar start timer

4. tiden räknas ner från 60sek till 0.

5. meddelande kommer upp "Setup incomplete. Click the hand history folder location...´button to tell Poker Tracker where to look for the hand history files"

 

nåt du känner igen??

 

Det låter som om du inte har angivit i Everest-klienten var på hårddisken som dina HH's ska sparas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vi har jue också mötts,, lirar du bara NL100 el NL50 också?

 

Just nu bara NL100, ganska nyligen gått upp i nivå. Kan blanda lite om jag känner för det men brukar inte bli ofta. Tycker inte det är speciellt mkt skillnad mellan motståndet. Iaf inte på Everest... Eller vad säger du? Såg dig nyss, du hade en fin stack på ett av borden där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu bara NL100, ganska nyligen gått upp i nivå. Kan blanda lite om jag känner för det men brukar inte bli ofta. Tycker inte det är speciellt mkt skillnad mellan motståndet. Iaf inte på Everest... Eller vad säger du? Såg dig nyss, du hade en fin stack på ett av borden där.

 

Nej tycker inte heller det är skillnad på motståndet, aning lösare på NL100 kanske bara.

 

Jo gick hyffsat men åkte på några dryga badbeats,, hur gick d själv? Har du nån dagbok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...