Gå till innehåll

Filmtips ?


Fjonkan

Recommended Posts

Tja, jag såg shooter igår och tyckte den va ruskigt bra

 

så har ni några bra tips på liknande filmer ?

 

ex Lucky numer sleven , The departed

 

alltså jag letar efter filmer med lite handling i , inte dom vanliga där dom jagar och jagar en snubbe utan en film med ett par vändpunkter och grejer som förändrade allting. Ehm jag är kass på att förklara med lite ovanlig handling.

 

 

 

Skriv era tips nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa, handling och karraktärer gör väl TVserier sig bättre och vissa trilogier då... jag tycker iaf inte att 90 minuters filmer räcker långt för att intressera mig med nån vettig story.

 

Pang pang, action o spektakulära effekter...de e väl de filmer är bra på, inte att ha nån bra story.

 

Annars är de väl bara att börja beta av toplistan :D

http://www.imdb.com/chart/top

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa, handling och karraktärer gör väl TVserier sig bättre och vissa trilogier då... jag tycker iaf inte att 90 minuters filmer räcker långt för att intressera mig med nån vettig story.

 

Pang pang, action o spektakulära effekter...de e väl de filmer är bra på, inte att ha nån bra story.

 

håller med dig , men shooter var inte som alla andra action filmer, visserligen mkt specialeffekter men handlingen var grymt bra och var väldigt bra "vändpunkter" i filmen ,

 

 

tack för tipsen , Blood diamond var ruskigt bra

 

 

fortsätt rekommendera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden får gud att vilja gråta.

Dessutom så finns det redan en sån här tråd, så klart.

Hur kan det inte vara uppenbart att ett flerårigt forum med fler invånare än Sandviken redan har diskuterat filmtips?

 

 

Alltså hur har du orka att gnälla på allt och alla , gör det dig nått om det kmr upp en ny tråd ? . Det kmr ju nya filmer hela tiden så kan ju vara bra att göra nya trådar ibland

 

 

fortsätt med tipsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...