Torsus Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 ...vid pokerbordet med solbrillor och liknande.... Man kanske skulle se ut så här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article576161.ab ...Då kanske man får många gratispotter för att spelarna blivit distraherade och garvat åt en....när man sedan rakar hem potterna säger man: "skrattar bäst som skrattar sist...!" Citera
Kape Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Jag brukar köra med "Mumie-lindning" runt ansiktet och halsen. Då ser inte folk ryckningar och puls men ingen hör vad jag säger så jag har lappar med Call, Bet, Raise, o.s.v. färdiga. Citera
elvis77 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Det är inte jag...även fast det var likt Citera
brainslicer Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Klart det är coolt att spela i silvertejp, silvertejp duger till mycket. Tex att lappa lite trasiga rymdfärjor... Citera
Recommended Posts