Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Mer riggad sida får man leta efter. Överagressiva svenskar som sätter alla sina 12.5%

Så jävla sjukt.

Hoppas det där var ironiskt, annars var det nog det mest dumma och icke-givande inlägg i historien.

Att klaga på rigg är inte ens roligt och läsa längre.

Såg ditt inlägg i bad beat tråden. -väx upp.

Postad
Hoppas det där var ironiskt, annars var det nog det mest dumma och icke-givande inlägg i historien.

Att klaga på rigg är inte ens roligt och läsa längre.

Såg ditt inlägg i bad beat tråden. -väx upp.

Jag är så sjukt ironisk... Sätt dig ner själv för i helvete och spela där. Efter fan 1 miljon händer på Fl så tar fan denna sida priset. Capa alal gator till rivern, så visar idioterna upp klonkad 2 par, eller set vs över set. Så otroligt j*vla sjukt.

Postad
Jag är så sjukt ironisk... Sätt dig ner själv för i helvete och spela där. Efter fan 1 miljon händer på Fl så tar fan denna sida priset. Capa alal gator till rivern, så visar idioterna upp klonkad 2 par, eller set vs över set. Så otroligt j*vla sjukt.

Förlorare... I många avseenden.

nuff said. ciao

Postad
Banna mig då? Jag kunde inte bry mig mindre, du uppträder som en jävla mupp i dina senaste inlägg runt om på forumet, någon måste säga något.

lol, älskar muppar som är stor i käften bakom datorn. :lol:

Postad
Stor i käften? Jag påpekar bara att du uppträder som en idiot. Hur gammal är du egentligen.

Fan vad jag inte orkar ödsla mer tid på dig.

Hey, träffa mig irl? Vi båda bor i sthlm!

Postad
Är inte intresserad.

Det förstår jag. :roll: Det är ganska så lätt att öppna käften bakom datorn märker jag. Hoppas verkligen att du inte är lika uppkäftig irl mot okända personer som du är på nätet. Rätt som det är så får du en känga uppkörd i nyllet. ;-)

Postad
Det förstår jag. :roll: Det är ganska så lätt att öppna käften bakom datorn märker jag. Hoppas verkligen att du inte är lika uppkäftig irl mot okända personer som du är på nätet. Rätt som det är så får du en känga uppkörd i nyllet. ;-)

Jag kan säga dig att jag skulle säga åt dig på samma sätt om du surrade IRl som du gjort i dom senaste trådarna du skrivit i.

Och om du har något vett och hjärnceller i huvudet och läser igenom det du skrivit i trådar så borde det infinna sig en insikt att det inte är jag som käftar, utan tillrättavisar.

Postad
Jag kan säga dig att jag skulle säga åt dig på samma sätt om du surrade IRl dom du gjort i dom senaste trådarna du skrivit i.

Och om du har något vett och hjärnceller i huvudet och läser igenom det du skrivit i trådar så borde det infinna sig en insikt att det inte är jag som käftar, utan tillrättavisar.

Därav en känga i nyllet. Det är inte precis det bästa sättet att kalla folk för "Jävla muppar" och "förlorare" när du har aldrig träffat dem eller vet något om dem. Du verkar inte ha någon som helst självdistans eller socialkompetens.

Gissar verkligen att du är runt 18-20 år. Jaja, to bad. :lol:

Postad
Därav en känga i nyllet. Det är inte precis det bästa sättet att kalla folk för "Jävla muppar" och "förlorare" när du har aldrig träffat dem eller vet något om dem. Du verkar inte ha någon som helst självdistans eller socialkompetens.

Gissar verkligen att du är runt 18-20 år. Jaja, to bad. :lol:

Okej mina ordval kanske inte var så väldigt vänliga, men jag tycker inte du verkar vara en särskilt mogen människa så som du skriver på forumet.

Har tittat igenom många av dina inlägg och jag skulle själv uppskatta din ålder till densamma som du just påvisat.

Jag tycker verkligen att du beter dig som en idiot, det är min åsikt.

Självdistans och socialkompetens är något jag besitter mycket av. Skriv ett PM om du vill avreagera dig från din dåliga session. Du kan få skriva av dig om hur mkt prima är riggat till mig.:)

Postad
Okej mina ordval kanske inte var så väldigt vänliga, men jag tycker inte du verkar vara en särskilt mogen människa så som du skriver på forumet.

Har tittat igenom många av dina inlägg och jag skulle själv uppskatta din ålder till densamma som du just påvisat.

Jag tycker verkligen att du beter dig som en idiot, det är min åsikt.

Självdistans och socialkompetens är något jag besitter mycket av. Skriv ett PM om du vill avreagera dig från din dåliga session. Du kan få skriva av dig om hur mkt prima är riggat till mig.:)

Och du påstår att du är mogen när du vräker ur dig ord som du just gjorde?

Jag har skrivit en del skit på detta forum men då får man verkligen kolla varför och vad! 80% är ju från arga moderater som måste hävda sig pga av socbidrag...

Jag har nämnt tidigare att jag är 22.

Behåll din åsikt för dig själv då om du vill betee dig "bättre" än mig. Ingen bryr sig om du tycker jag är en idiot eller inte. (förutom kapitalisterna då.)

Ja men bevisa då att du har mycket av det. Just nu har du bara bevisat att du inte innehar ett piss av det.

Nej. Har bad-beat hörnan som jag kan avreagera mig på. Det är ju derför den existerar...

Postad
Och du påstår att du är mogen när du vräker ur dig ord som du just gjorde?

Jag har skrivit en del skit på detta forum men då får man verkligen kolla varför och vad! 80% är ju från arga moderater som måste hävda sig pga av socbidrag...

Jag har nämnt tidigare att jag är 22.

Behåll din åsikt för dig själv då om du vill betee dig "bättre" än mig. Ingen bryr sig om du tycker jag är en idiot eller inte. (förutom kapitalisterna då.)

Ja men bevisa då att du har mycket av det. Just nu har du bara bevisat att du inte innehar ett piss av det.

Nej. Har bad-beat hörnan som jag kan avreagera mig på. Det är ju derför den existerar...

Jisses. Går inte och konversera med dig.

Du begår i princip ett brott då du pratar om "negrer" i den tråden, hets mot folkgrupp kallas det annars., tror du att det är nån satans vägg någonstans där ingen kan se vad du skriver?

Du har ingen respekt hos mig.

Godnatt.

Postad
Jisses. Går inte och konversera med dig.

Du begår i princip ett brott då du pratar om "negrer" i den tråden, hets mot folkgrupp kallas det annars., tror du att det är nån satans vägg någonstans där ingen kan se vad du skriver?

Du har ingen respekt hos mig.

Godnatt.

Jaså? Skriver bara som det är.

Ja du är bra rolig du. Anklagar mig för jag skriver massa obskyrda saker mot ett visst folk när du själv går mot person angrepp. Vart är självdistansen?

Jag vill ju verkligen ha din respekt med... :lol:

Postad
Jaså? Skriver bara som det är.

Ja du är bra rolig du. Anklagar mig för jag skriver massa obskyrda saker mot ett visst folk när du själv går mot person angrepp. Vart är självdistansen?

Jag vill ju verkligen ha din respekt med... :lol:

Är du på riktig?

Personangrepp? Tillåt mig skratta. Jag utgår från olika händelser och bildar mig en uppfattning om dig och säger vad jag tycker.

För det andra så borde det kanske ringa en klocka när du fått två varningar här, kanske du gjort något fel, kan det verkligen vara så att du kanske är den som borde byta attityd?

Vem vet. Bara en tanke.

Postad
Är du på riktig?

Personangrepp? Tillåt mig skratta. Jag utgår från olika händelser och bildar mig en uppfattning om dig och säger vad jag tycker.

För det andra så borde det kanske ringa en klocka när du fått två varningar här, kanske du gjort något fel, kan det verkligen vara så att du kanske är den som borde byta attityd?

Vem vet. Bara en tanke.

Verkligen. Att DU tycker det berör mig inte någonstans. Tomt svammel är inget att göra någonting stort av.

Moderatorernas bedömningar här är ganska så konstiga. Visst, att jag fick en varning för bad-beat tråden. Men konstigt att andra som har betett sig j*vligt illa i många trådar inte är bannade.

Men varför förklara för dig? Du är ju redan naivt inträngd i dina åsikter så det spelar ingen som helst roll.

Postad
lol, älskar muppar som är stor i käften bakom datorn. :lol:

Jag älskar dom som skriver något nedlåtande, t.ex. en diss och sen gör en jätteglad smiley efter :-D

Jag blir helt enkelt på bra humör av det.