döfiskdö Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 burtrarbri är nog den sämsta slö-gamblern jag känner till. så mkt pengar han donerat till Clementz på chicago på så bisarra sätt, och hans bettingvanor ska vi inte prata om. Om två månader är han skyldig Holm minst 100k baht. +1 Citera
döfiskdö Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Tss please. Har kanske gjort några dumma bet i livet. Men känner att jag har stor edge i kluns o kinapoker mot Holm. Trots de 1.5:1 oddsen vi kör med. Ex, bettade vi på hur långt det skulle ta för dem att släppa in mig i landet när vi skulle passera gränsen. Han satsade på över 4,5minut låååhl. Tog 30sek. Ez game. -1 Citera
ulaf Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Edit, lessen att jag är sen med IRL-Avatar flugan osv, ska lägga opp en bild såfort jag får in ngn på datorn. Njut av Puni och 070 undertiden. do it, har ju trott att det varit du hittills, du skall inte bära falsk avatar edit: fan va nördigt och hopplöst kul det vore och ha avatar-tjejen som avatar. Samma ord, fattar ni? Citera
KallOödmjukDiva Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 do it, har ju trott att det varit du hittills, du skall inte bära falsk avatar edit: fan va nördigt och hopplöst kul det vore och ha avatar-tjejen som avatar. Samma ord, fattar ni? Nej mkt dåligt. Har haft bil på Puni, Doktorn o massa andra randoms men inte på mig själv. Ska ta o plugga in kameran o ta ett par sexigapics. Skickar dem till din mail om du vill ;-) Eller att göra en film som heter irl-Avatar? Citera
tamtaram Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Zombieland var riktigt bra Vill se avatar också men den är fan fullbokad i flera dagar framöver på bergakungen Hur var 3Dn? Blev grymt sugen på stor snacksmeny nu looooool Zombieland var en skönt avslappnad rulle Citera
KallOödmjukDiva Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Liras inte mkt poker här i Bangkok. Dock träffat lite pf folk bl.a. fowrny, cash, urmy och jimbolito. Vissa mer än andra. Tanken är att träffa _mowmow i övermorgon och bl.a. Miami, Åsiss och Prizonic nere i Phukket nästa vecka. Såg att denna filmen hade premiär för några dagarn sen, kan hands down vara en av de främsta filmerna på länge. komemr iaf vara läääääängder bättre än fiasko filmerna Avatar och 2012. Möjligt att jag kikar Paranormal Activity filmen ikväll, har appsolute inga höga förhoppningar. Ska dock var mkt läskig. Vart håller Puniponken till, så random loggar han in på msn bara för d. Citera
Metaddict Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Verkar ha samma filmsmak som mig, dessutom är du i Thailand och har tagit över hälften av mitt standard thai-umgänge. Du är den nya Meta helt enkelt Citera
KallOödmjukDiva Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Verkar ha samma filmsmak som mig, dessutom är du i Thailand och har tagit över hälften av mitt standard thai-umgänge. Du är den nya Meta helt enkelt Värmer bara opp *** till din ankomst. Stannar i *** fram till 14onde, tsedan Phukket. Citera
okocha Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Verkar ha samma filmsmak som mig, dessutom är du i Thailand och har tagit över hälften av mitt standard thai-umgänge. Du är den nya Meta helt enkelt butabi, butabi, mendieta! nä, funkar inte. Citera
Phyre Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Såg paranormal activity häromdan. Blev riktigt besviken. Slutet är att stort jävla lol, lol Citera
easylife Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 (redigerade) c Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
Soni Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Såg paranormal activity häromdan. Blev riktigt besviken. Slutet är att stort jävla lol, lol Vad är det som är så lol med det slutet? Citera
Starfitter Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 . dog typ, för lite uppmärksamhet på detta imo Good 4 U Punimaster. "Btw jag tror jg träffade telefonnummret från svs och easylife presenterade mig som lite alla möjliga, en ny svs grunder varje gång vi stötte ihop. Får se om man pallar fest ikv igen" /Starfitter Mirre träffade stjärnFittan i Fredags. Och gillade honom. "-Its upside down world." sjukhus vad världen ter sig nu har jag läst hela DBen, blivit en bättre människa och pokerspelare. mår mtk bra osv.. pz osv Citera
denario Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Såg paranormal activity häromdan. Blev riktigt besviken. Slutet är att stort jävla lol, lol kommer en tvåa snart, OooOoo Citera
Tottyville Postad 2 Maj , 2011 Rapport Postad 2 Maj , 2011 burtrarbri är nog den sämsta slö-gamblern jag känner till. så mkt pengar han donerat till Clementz på chicago på så bisarra sätt, och hans bettingvanor ska vi inte prata om. Om två månader är han skyldig Holm minst 100k baht. +1 Mohaha bra read. Holm har slutat spela poker för han drar in så bra med deg på Kina mot barre och resten. True story. Citera
Starfitter Postad 2 Maj , 2011 Rapport Postad 2 Maj , 2011 Mohaha bra read. Holm har slutat spela poker för han drar in så bra med deg på Kina mot barre och resten. True story. jävla bumhunter, spelade mig med två kortlekar ala 4 händer simultant.. Citera
Recommended Posts