Joey Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 En svit/stor hytt nära turneringsområdet kan vara bra om man vill lira lite kinapoker eller annat kuligt som PAF inte erbjuder + hinka i sig massa öl, Minttu & Stroh 80.Kan ifs finnas någon liten lobby i närheten som är lämplig för de här aktiviteterna... Dricka kan man iofs göra vid bordet. Jag talar av egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Dricka kan man iofs göra vid bordet. Jag talar av egen erfarenhet. Jojo... men ska man ha fina dubbelmongo-groggar/finsk sportdryck ála tokfinnen så är det hytten som gäller. Förresten... Är du samma Joey som varit med Eviltable på ett par resor... Om så; så ved du vilken tokfinne jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 och när man åkt ut och vill få valuta för sin biljett så är det alltså dansgolvet som gäller: http://www.youtube.com/watch?v=zwakjoSs754 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 och när man åkt ut och vill få valuta för sin biljett så är det alltså dansgolvet som gäller: http://www.youtube.com/watch?v=zwakjoSs754 Örff... Andra tråden jag språrat ur idag. Tur att jag (nästan styckmördade &) dumpade kärringen så att jag iaf slipper sådana här problem igen: http://www.youtube.com/watch?v=EN2Gnk9Zq3g Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 I need one bottle of beer every day rotfl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Då tar vi oss tillbaka till OP tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Lite inside info: Det fanns imorse sådär 10stycken biljetter kvar som inte var bokade. Så om ni inte har bokat er än så gör det fort som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokkmokk Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 En fråga. Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt. En annan sak som jag tycker är väldigt dåligt är den taskiga uppdateringen på pokercruise.se.Man vet noll om hur det ligger till med biljettläget,misstänker ju givetvis att det har varit fullt en längre tid. Silja får också ta och skärpa sig.Har ringt flertal ggr och den jäkla telefonen meddelar hela tiden att dom tyvärr är upptagna.Så du har jag gnällt mitt. syns på skeppet/greg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerevent Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2007 En fråga.Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt. En annan sak som jag tycker är väldigt dåligt är den taskiga uppdateringen på pokercruise.se.Man vet noll om hur det ligger till med biljettläget,misstänker ju givetvis att det har varit fullt en längre tid. Silja får också ta och skärpa sig.Har ringt flertal ggr och den jäkla telefonen meddelar hela tiden att dom tyvärr är upptagna.Så du har jag gnällt mitt. syns på skeppet/greg Hej jokkmokk, Jag kan endast uttala mig om uppdateringen för antal sålda platser. Det har inte varit fullt under en längre tid och vi har uppdaterat antal tillgängliga/sålda platser här så fort någon har efterfrågat det, vilket har varit drygt en gång i veckan. Det hade även gått/går bra att skicka mail till info@pokercruis.eu så får du svar på frågor du inte hittar svar till på sajten. Mvh Pokerevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 En fråga.Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt. Läste i någon tråd här men hittade inte och orkar inte söka att Silja låter avboka till den 16:e om jag inte minns fel. Ring till deras kundtjänst på 08-22 21 40 (öppet 8-20 vardagar, 09:00–16:30 helger) så får du nog snabbast svar & hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokkmokk Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Prova o ring silja o se om du tar mitt rekord i att ställas på kö,1timme o 21 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Prova o ring silja o se om du tar mitt rekord i att ställas på kö,1timme o 21 min Ca 2-5min brukar det ta att fixa & dona på nätet beroende på hur snabb internet man har & om man har Club One-kort. Har bara ringt när jag varit och hälsat på släkt i Finland och då har det aldrig tagit mer än 3 minuter... Det gick att boka biljetter på nätet för 1 timme sedan så jag antar att det är ett par stycken kvar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Jag har ringt Silja tre eller fyra gånger de senaste veckorna och jag har aldrig stått i kö mer än 15minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Jag tänkte på det här med alkoholkonsumtion vid ett eventuellt tidigt misslyckande i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Prova o ring silja o se om du tar mitt rekord i att ställas på kö,1timme o 21 min Var tvungen att ringa igår för att det gick inte att uppgradera hytten på nätet. 18min tog det; hade säkert gått snabbare om jag inte hade ringt precis vid stängningsdags. Fick inte uppgradera eftersom de inte hade inte fått info om att jag + de flesta satellitklonkare är med. Det går att uppgradera hytten vid terminalen i värsta fall om någon annan undrar det. Upplyste också om att för allas (andra resenärers) bästa skulle det vara en mycket bra idé att placera alla deltagare på pokerresan nära varandra (och så nära konferensavdelningen som möjligt) eftersom det kommer med 100% säkerhet att förekomma fest & fylleri bland deltagarna. Ska ta och rita ihop ett fint elektroniskt postmeddelande till Silja när jag har vaknat ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Bokade min resa imorse, så nog finns det biljetter kvar. När jag bokade fanns alla hyttkategorier utom LYX kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerevent Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2007 Det är inte full just nu. Några spelare verkar inte ha betalat i tid och därför finns det i skrivande stund 12 platser att köpa. /Pokerevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Jag tänkte på det här med alkoholkonsumtion vid ett eventuellt tidigt misslyckande i turneringen. Vad tänkte du på då, och vad kan jag hjälpa dig med i frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Vad tänkte du på då, och vad kan jag hjälpa dig med i frågan? Kan man supa sig dyngrak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Kan man supa sig dyngrak? Jag tror du vet svaret på den frågan nu F.ö. glömde jag att du bytt avatar, den jag snackade om var nog din förra eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerevent Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2007 Inom kort så ligger bilder m.m. från den gångna helgen uppe på http://www.pokercruise.eu. Under tiden kan ni som använder er av Facebook joina gruppen "I like Scandinavian poker cruises" för att kika på bilder. /Pokerevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Jag tror du vet svaret på den frågan nu F.ö. glömde jag att du bytt avatar, den jag snackade om var nog din förra eller nåt sånt. Bilden med en snubbe framför den amerikanska flaggan eller kinesen uppklädd i kostym? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Iaf så tycker jag att ni skal lägga upp massvis med bilder då det var en TOKSNYGG tjej med på touren. Vet inte om hon spelade. Hon verkade dock ha pojkvän. Hindrade oss dock inte från att ha ögonsex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Bilden med en snubbe framför den amerikanska flaggan eller kinesen uppklädd i kostym? Hmm, oklart. Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts