Gå till innehåll

Frukost i Uppsala på lördag


orres

Recommended Posts

Förmodligen hemma hos nån eftersom nästan allt är stängt vid den tiden i Uppsala. Eventuellt kan du gå till hotellet som ligger bakom stationen (gå ut på den sida som spåren är, håll till vänster vid byggarbetsplatsen, runda den så satt säga och framför dig har du då ett hotell) och köpa en frukost där. Annars är allt stängt. Rubbet.

 

Hoppas du kommer att trivas i min underbara hemstad :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låg en halväten macka nästintill en lyktstolpe mellan station och dragarbrunn, du kan ju kolla om den ligger kvar... Gå rakt fram när du kommer ut från station över första vägen, sen svänger du av till höger längs med nästa väg, kommer inte ihåg exakta positionen på smörgåsen i fråga, men innehållet liknade nån röra av något slag, den kan ev ha varit ner o vänt i någon annans mage också, men smaken borde inte ha påverkats nämnvärt... Smaklig måltid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför åt du bara halva baguetten om den var bra?

 

Valde om jag skulle äta en halv bra baguette eller en hel halvbra baguette... kom på att jag inte var så hungrig så det fick bli en halv bra baugette... eller så har jag nån sjukdom som gör att jag inte kan skriva ihop ord...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...