joeki Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Hej, Jag suger på $5/10 FLSH och jag förlorar hela tiden. Till och med jättedåliga spelare vinner ibland, men inte jag. Har nyss haft en extremt jobbig session med floppad flush mot runnerkåk och set vs set å bla bla. Jag behöver hjälp och jag vet inte vad jag ska göra. Ska leta fram lite HHs senare, men det är svårt då jag just nu mest bara minns bad beatsen. Om någon ser något jättefel i min databas på mina senaste 4890 händer (kan vara varians, men jag har gamla databaser också med nästan bara minussiffror så jag måste vara kass). Anledningen till att jag bara postar mina senaste är för jag är ganska säker på att jag spelat bättre än tidigare och mina gamla stats är mycket tightare. Det är filtrerat till 4-6 spelare förresten. Vet ni vad ni pratar om får ni gärna vara hur otrevliga som helst bara det handlar om mitt spel. Citera
zinna Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Din attempt to steal blinds är alldeles för låg, försök få upp den närmare 50%. Din folded BB to steal är på tok för hög, försök få ner den till under 50%. Din folded BB to steal HU är alldeles alldeles alldeles för hög den borde ligga i krokarna av 30%. Din won at showdown är ganska låg men det har ju delvis att göra med att du förlorar pengar. Även om 5K händer är alldeles för lite för att få fram en winrate så förlorar du för tillfället alldeles för mycket pengar ur blindsen. Citera
Recommended Posts