the_bean Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Edit: Sorry för rubriken , råkade skriva fel: Tycker det är ganska ofta jag ser såna här spelare, inte konstigt man tycker det är svårt att få pengar ur vissa. Vad tänker asa50 här ? Vad är han rädd för? A8/A9 ? Dock är han inte helt vek för han betade ofta mot mig i potter då han sett mig släppa dom ofta, fånga han med 54 på låg flopp då han betar ut river med A hög. Kände han att han bara får syn av bättre händer ? Ganska uppenbart att den ena sitter med en stege här tycker man. Sorry för den svårlästa HH:n, FTR's handkonverterade fuckar alltid upp dom, måste hitta en som fungerar bra för Party, tips ? ***** Hand History for Game 6205674885 ***** $100 USD NL Texas Hold'em - Friday, August 03, 08:58:53 ET 2007 Table Table 126475 (No DP) (Real Money) Seat 6 is the button Total number of players : 6 Seat 1: asa50 ( $82.03 USD ) Seat 2: wangu ( $96 USD ) Seat 4: N1gritia ( $166.04 USD ) Seat 6: GainYaMoney ( $98.50 USD ) Seat 5: xxxx ( $96.38 USD ) Seat 3: PhillyFish1 ( $100 USD ) asa50 posts small blind [$0.50 USD]. wangu posts big blind [$1 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to xxxx [ 4s 4h ] PhillyFish1 folds N1gritia folds xxxx raises [$3 USD] GainYaMoney folds asa50 calls [$2.50 USD] wangu calls [$2 USD] ** Dealing Flop ** [ Ac, 7h, As ] asa50 checks wangu checks xxxx checks ** Dealing Turn ** [ 9s ] asa50 checks wangu checks xxxx checks ** Dealing River ** [ 8c ] asa50 bets [$5 USD] wangu raises [$10 USD] xxxx folds asa50 calls [$5 USD] wangu shows [ 6h, 5h ]a straight Five to Nine. asa50 shows [ Ah, 7c ]a full house, Aces full of Sevens. asa50 wins $27.55 USD from the main pot with a full house, Aces full of Sevens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Nej för h-te ser sjukt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Jag hoppas det är ett missclick, men det är inte första gången jag ser detta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 På river ska han i alla fall höja en gång till. Han lär ju få syn av 77/88/99, och oftast av stegen vilka trotts allt rimmar bättre med den här linjen än ett A8/A9 hos fi. Slowandet kan man ju diskutera också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Ibland gör vissa spelare så med i stort sett nöten på dessa nivåer. Häromdagen synade en kille på mitt bord ner vid showdown med ett fyrtal!!! Kunde inte låta bli att fråga vad han sysslade med och han sa att det var action på andra bord så han bara synade. Den andra spelaren hade dessutom kåk så han hade säkert betalat av lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 äsch, jag checksynade högsta straightflushen på ett bord häromdagen. Dessutom foldade jag Topset i damer på QT7 brädan på flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Djens: detta är alltså din standardlinje här ? Inte konstigt då att jag har läckor i mitt spel, brukar ofta tilthöja här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elit3n- Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Ibland gör vissa spelare så med i stort sett nöten på dessa nivåer. Häromdagen synade en kille på mitt bord ner vid showdown med ett fyrtal!!! Kunde inte låta bli att fråga vad han sysslade med och han sa att det var action på andra bord så han bara synade. Den andra spelaren hade dessutom kåk så han hade säkert betalat av lite till. svårt det kan vara att clicka miniraise i den potten.. den var ju viktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Detta är inte tight, det är bara efterblivet dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Detta är inte tight, det är bara efterblivet dåligt.QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Bra att bara syna med stegen i det läget, men knappast med kåken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts