Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har inte skrivit/lirat på ett tag. Åkte på en fylleresa i torsdags och kom hem i söndags och har återhämtat mig fram till nu.

Sitter just nu och nöter på sitngo jackpotten på ipoker trots att jag hatar sitngo, hur omöjlig är den att klara egentligen? Aldrig hört talas om någon som klarat den...

/Christoffer8-)

Postad
Har inte skrivit/lirat på ett tag. Åkte på en fylleresa i torsdags och kom hem i söndags och har återhämtat mig fram till nu.

Sitter just nu och nöter på sitngo jackpotten på ipoker trots att jag hatar sitngo, hur omöjlig är den att klara egentligen? Aldrig hört talas om någon som klarat den...

/Christoffer8-)

Har klarat 3st på rad, sjukt vansinning svårt.

Läs om lottobarnet på cdpokers hemsida:

Killen börjar med 80$ dollar på ett 2/4 bord, slutar med 20k$ på et 10/20bord. inte nog med det så klonkar fanskapet rio jackpotten a 80k$:roll:

Postad

Det lät helt skadat. Tänk om man hade sånt flyt själv då.

Nu kommer whine från kvällens spel;

Varje set jag floppat ikväll (3st) har det legat färgdrag ute och blivit all in på floppen. Samtliga heads up och alla FI har satt draget.

dagens resultat: 1200$-

Verkar omöjligt att vinna nuförtiden :cry:

/Christoffer8-)

Postad

Ett hett tips till alla som gillar gamla tain klieten(jag avgudar den).

Hittade denna sajt: http://www.fatbetpoker.com på nån rakebacksida och dom erbjuder 50% i rakeback och verkar ha snott gamla tain klienten till deras layout.

Skitkasst med cashbord + turrar. Iaf satte ja in 40$ och körde igång 2/4$ skottet, spelet var det galnaste/lösaste jag sett. Hade lite röta o lyckades kriga upp till 270$.

Har saknat den klientenlayouten väldigt mkt för det var med den min pokerkarriär startade, känner mig glad som ett litet barn, alla gamla minnen ploppar upp från den fina gamla tain tiden.

/Christoffer8-)

Postad

Har inte skrivit på ett bra tag nu! Har varit grymmt pokerless efter allt jävla backande!!

Nu är det så här att jag och min rulle har tänkt flytta ifrån Ipoker som är helt söndergrindat(2/4$ iaf). Flytten sker om cirka en månad förmodligen, måste spela in min 3k$ bonus först som jag har 100,000 fpp kvar på.

Så även tänkte jag passa på att fråga er pf:are om ni har ett tips på något program där man kan bokföra sina resultat. Har använt word innan men det blir så jävla grötigt där, excel fattar jag inget av.

Ska sätta upp lite mål och bli mer disciplinerad nu när sommaren försvunnit och höstmörkret. Sommaren har varit ett stort jävla slask för mig och nu är det skärpning!

/Christoffer8-)

Postad

Har reggat mig på wbet.com nu.

Men fattar inte riktigt hur det fungerar :S

Har lagt till min bankrulle där.

Går man in efter varje session och ändrar i bankrullen eller?

Hur får man fram en graf sedan?

Om någon orkar så kan ni ge mig lite hjälp med detta, är trög på såna här grejjer.

Vore schysst!

/Christoffer8-)

• 2 weeks later...
Postad

Jepp då kuggade man teoriprovet idag (50 poäng) behövde 52 för att fixa det.

Riktigt surt!!

Lirade en kvällsession nyss som hamnade på plusssidan; 1200$ pluss. Det är ett riktigt bra pluss för mitt självförtroende då senaste 1.5 månaden varit riktigt kall.

5/10$ nl

utg slår upp till 35$ och jag säger 135$ med AK.

floppen landar A77 med klöverdrag.

bettar 210$ han ställer hela "keramiken" värt 1500$ med JQ klöver.

Tar blixtsyn där inga funderingar och turn/river blankar.

/Christoffer8-)

• 3 months later...
Postad

Suttit o grindat hos en polare ikväll. Börjat med 1k back sen har jag i stort sett jagat backet och lyckats vända det till pluss.

Imorrn blir det nog ingen poker, ska dricka massvis med öl.

17/12: -2300$

18/12: -636$

19/12: +1191$

Tot: -1745$