khaze Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hej, har inte lirat på 2-3 år nu och har INGEN koll på vilka sidor som innehar dem lösaste fiskynglen nuförtiden. Söker därför tips vart man kan lira med dessa krav; - Löst, fiskigt lowlimit spel (nl texas) - Stabil klient - Gärna bananer (säger vi så fortf?) - Vore nice med en shop.. Tacksam för svar, adjö. Citera
Bimpi Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hej, har inte lirat på 2-3 år nu och har INGEN koll på vilka sidor som innehar dem lösaste fiskynglen nuförtiden.Söker därför tips vart man kan lira med dessa krav; - Löst, fiskigt lowlimit spel (nl texas) - Stabil klient - Gärna bananer (säger vi så fortf?) - Vore nice med en shop.. Tacksam för svar, adjö. Svenska spel skulle jag säga. Dock ingen rakeback, men lägre rake istället. Ingen VIP-shop heller... men du kan ju köpa trisslotter =) Sen är klienten lite kass, men man vänjer sig. EDIT: Ett till minus är att man bara får ha 5 bord öppna. Citera
khaze Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hehe, tack för tipset men Svenska spel är uteslutet då jag är vaken mestadels nattetid Men tack iaf, men vore skönt med en $ sida. Citera
Bimpi Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 De har ju tagit bort nattstängt som de hade förut, förutom på Tisdagar eller vad det är. Det är rätt ok med folk inne nu. Citera
don_sebbe Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Svenska spel är underbart på nätterna Citera
t3h_h4x0r Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 betsson,(ongame)49% bananer 1500 dollar bonus och fett me fisk jämfört med sajter som tajttilt.com Citera
vafantroru Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 49 % bananer??? menar du 40 och kom åt nian av misstag=) ? Citera
synare Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Har för mig att vi för ett tag sedan hör på forumet kom överens om att inte ersätta vissa känsliga ord med namn på frukter.. Bananer eller apelsiner, det spelar egentligen ingen roll så länge det är underförstått om vad det betyder. Citera
raketforskarn Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag har för mig att hela b2b-nätverket är riktigt fiskigt. Citera
Recommended Posts