Haspen Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Hej. Nu e d så att jag tänkt byta pokersajt.. varför? jo för jag börjar tröttna på svenskaspel. satte in 200 kr där för ett tag sen och har spelat upp dom till 2000 kr nu. satte en månadsgräns i början på 200 och har inte brytt mig att ändra för har inte behövts.. Men just nu dom 2-3 senaste dagarna känns det som om jag bara inte kan vinna.. spelade bort min månadsbudget förut idag , lirade sit n go's. gick åt helvete.. losade säkert 5/5, 70/30 lägen där d va all in.. nu kan jag inte lira på en hel månad så jag har tänkt att byta sajt. undrar vilken ni tycker ? den får gärna ha en fin och ganska enkel bonus. är också en fördel om det är en del fisk / haspen Citera
bomanski Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag kan bara rekommendera Noiqpoker. Ligger på iPokers nätverk. Har en okej insättningsbonus, bra support oftast på svenska, gott om spelare. Kör dessutom roliga rakerace, bonus, cashback mm. Citera
elit3n- Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Hej. Nu e d så att jag tänkt byta pokersajt.. varför?jo för jag börjar tröttna på svenskaspel. satte in 200 kr där för ett tag sen och har spelat upp dom till 2000 kr nu. satte en månadsgräns i början på 200 och har inte brytt mig att ändra för har inte behövts.. Men just nu dom 2-3 senaste dagarna känns det som om jag bara inte kan vinna.. spelade bort min månadsbudget förut idag , lirade sit n go's. gick åt helvete.. losade säkert 5/5, 70/30 lägen där d va all in.. nu kan jag inte lira på en hel månad så jag har tänkt att byta sajt. undrar vilken ni tycker ? den får gärna ha en fin och ganska enkel bonus. är också en fördel om det är en del fisk / haspen Playboy Poker Citera
JensNi Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Ladbrokes, kom till mig! Nej men fan va dumt att gränsa på 200 i månaden! =) Pokerstars har bra Sng om du nu lirar de, såg du nämnde nån sng =) Citera
Haspen Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 okej. tack för tipsen , får kolla lite mer på sajterna då .. ne 200 krs spärren var inget vidare : / lirar allt mellan mtt's, sit n go's o cg. verkar som en del här på forumet lirar på everest , är det en bra sajt lr? Citera
icecoldwind Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Nej, snåla bonusar, ingen rb, utanföreusite. Dessutom mkt mkt fler grinders där nuförtiden jämfört med 6-8 månader sen. Citera
Lixifer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Nej, snåla bonusar, ingen rb, utanföreusite. Dessutom mkt mkt fler grinders där nuförtiden jämfört med 6-8 månader sen. Okej då. Förslag på en som är precis tvärtemot det då? Dvs; Någorlunda bonus, rb, skattefri och mindre grinders? Hur funkar tex FT på den fronten? Eller är det mycket grinders där? Har hört att spelarna på FT är bättre än på genomsnittsklienten. Stämmer detta? Citera
Chillarn7 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Ja spelet på FTP är lite svårare att knäcka enligt mig. Men som på alla ställen så finns det fortfarande fisk. Citera
Haspen Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 så då finns det ingen som är "bättre" än någon annan? Citera
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Prima min vän. Möjlighet till RB, bra bonus, bra trafik o mycket fisk. Dock suger Sng där, e du Sng spelare e Ipoker helt ok. Prima= Nordicbet e helt ok Ipoker=Noiq, Carlos kan man fixa med bra BR Citera
Haspen Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 okej , prima verkar ju rätt bra.. men hur är det med betsson? Citera
Jeg123 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 okej , prima verkar ju rätt bra.. men hur är det med betsson? Vet att det är bra med folk och ska tydligen vara mycket fisk. Men bonusarna är värdelösa på låga cashgame nivåer. Men ska vara OK på SNG och turneringar. Citera
MORR_o.O Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Hur är det med fiskarna på Noiqpoker ? Citera
Recommended Posts