Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tja! Flickvännen fyller år imorgon och jag spara både mig och festdeltagarna från att höra 3 skivor med hello saferride. Därför ber jag om _din_ hjälp att göra festen till stans bästa! Festdeltagarna är 19-24 år och kommer från samhällets alla klasser om detta har någon betydelse . EDIT: Blev tipsad av en på msn om samlingskivor. Glöm det, inte nå NRJ dance mix eller smurfhits 84.. Citera
demimonde Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Ingen kan väl sitta still till --Alla vill till himmelen-Timbuktu-- Citera
JensNi Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Dj Pulse - Where ever you go Vs. Superman är så bra så bra ! Sen kör svenska remixer... svensk musik is the shit på fester! Citera
JensNi Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 When You Were Young (Jacques Lu Cont Remix).mp3 - The killers... den är ett säkert kort! Citera
JENZOER Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Alex Gaudino - Destination Calabria (Drunkenmunky 2007 Remix) Global Deejays - Flashdance (What A Feeling) Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours (St. Tropez Original Remix) EDIT: Gina G-ooh aah just a little bit Citera
retorik Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 jag kan skicka lite tips: Arctic Monkeys "Brainstorm" Queens of the stone age "3´s & 7´s" Foo Fighters "Best of you" Frankie Valli and the four seasons "Begging" The Hellacopters "IM in a band" Iggy Pop "The passenger" Jefferson Airplane "Somebody to love" Timbuktu "Jag drar" Joe Cocker " Women to women" Johnossi "Press hold" Jurassic 5 "Work it out" Justice "Dance" Justice vs simian "We are friends" Kardinal offishall "Bang Bang" Mark Ronson "Oh my god" Kan fortsätta hela kvällen, men de låtarna borde passa in på en fest med en blandad publik. De brukar funka hos mig iallafall. Tyvärr kan det bli jobbigt om det är schlager, eurodiscofolk. Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 jag kan skicka lite tips: Kan fortsätta hela kvällen, men de låtarna borde passa in på en fest med en blandad publik. De brukar funka hos mig iallafall. Tyvärr kan det bli jobbigt om det är schlager, eurodiscofolk. Flickvännens brorsas ragg/kompis är bannad så nope, det var allt schlagerfolk d Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 When You Were Young (Jacques Lu Cont Remix).mp3 - The killers... den är ett säkert kort! Ingen the killers fan men denna var riktigt bra. Thx Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Alex Gaudino - Destination Calabria (Drunkenmunky 2007 Remix)Global Deejays - Flashdance (What A Feeling) Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours (St. Tropez Original Remix) EDIT: Gina G-ooh aah just a little bit Global Deejays - Going to san franscisco är bra oxå Citera
JensNi Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Gina Glocksen - I'll stand by you Imogen Heap - Hide and seek The arcade fire - Intervention Okej, sorry... ingen partymusik men fanomej tre av de bästa låtarna som nånsin gjort! Du gilla den med the killers? Men sjukt viktigt du tankade JACQUES LU CONT REMIXEN av den, för den e mkt bättre än originalet ;D Citera
León Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Kobojsarna - Sång om ingenting. En given partylåt... Vad du än gör, undvik BWO-låtar iaf!!! Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Gina Glocksen - I'll stand by youImogen Heap - Hide and seek The arcade fire - Intervention Okej, sorry... ingen partymusik men fanomej tre av de bästa låtarna som nånsin gjort! Du gilla den med the killers? Men sjukt viktigt du tankade JACQUES LU CONT REMIXEN av den, för den e mkt bättre än originalet ;D Piratsnack förbjudet. Jag kollade youtube. Springer och köper den imorgon! Citera
weismyller Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Magnus Uggla - Dansar aldrig nykter Magnus Uggla - Kung i baren (har dock alla hört hundratusentals ggr men den går alla alltid igång på) Byz-Hey där & Karatefylla Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Kobojsarna - Sång om ingenting. En given partylåt... Vad du än gör, undvik BWO-låtar iaf!!! Fuck.. då får jag väl avboka den livespelningen som jag bokat med dem.. Citera
Supertequila Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Har jobbat som DJ så mina tips har någorlunda schysst grund: 1. Jesse - how long 2. Kanye West - Stronger 3. Jo-man - Du e så go 4. yves larock - rise up 5. brick & lace - love i wicked 6. timbaland - the way i are 7. david guetta - love is gone 8. bob sinclair - sound of freedom 9. dirty south - its too late 10. ericke - the beat is rockin 11. Alex gaudino - destination calabria 12. Fall out boy - Thnks fr th mmrs 13. Maroon 5 - makes me wonder 14. diddy - last night 15. Millionstylez - Miss fatty 16. Rihanna - umbrella Säkert en hel del till som jag inte kommer på så där rakt av. Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Har jobbat som DJ så mina tips har någorlunda schysst grund: 1. Jesse - how long 2. Kanye West - Stronger 3. Jo-man - Du e så go 4. yves larock - rise up 5. brick & lace - love i wicked 6. timbaland - the way i are 7. david guetta - love is gone 8. bob sinclair - sound of freedom 9. dirty south - its too late 10. ericke - the beat is rockin 11. Alex gaudino - destination calabria 12. Fall out boy - Thnks fr th mmrs 13. Maroon 5 - makes me wonder 14. diddy - last night 15. Millionstylez - Miss fatty 16. Rihanna - umbrella Säkert en hel del till som jag inte kommer på så där rakt av. Thx m8. Funderar på att överraska frugan på natten så kan komma att efterfråga dina kunskaper inom erotik senare. Citera
dunkarn Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Rune RK - Koochi Koochi (Gucci, Gucci, Prada, Prada) Citera
Pey Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Rekommenderar att du står ut med hello saferide istället för att prova det folk tipsat om här Citera
Kissemissen Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Rekommenderar att du står ut med hello saferide istället för att prova det folk tipsat om här Inge fel med Hello saferide (hon har gjort en del sköna låtar) men det vore ju skönt med lite omväxling . Vad rekommenderar du själv? Citera
twiggen Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Cocorosie - japan (flummig låt som gick hem på förfest hemma hos mig) Pixies - Were is my mind (soft rocklåt) The Stooges - Search And Destroy (Iggy pop fungera alltid) Hot chip - over and over Arcade fire - Neighborhood #3 (Power Out) Tv on the radio - Wolf Like Me Led Zeppelin - Whole Lotta Love Några låtar som brukar fungera i mitt sällskap Citera
EL_FishkO Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Om du e sugen på hip hop så: petey pablo -freek a leek, -vibrate, -somebody about to get it, -Im making moves dr dre - next episode, - still dre T-pains hits nästan alla ying yang twins låtar. Citera
cassano Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Apotygma Bezerk - Electricity Pendulum - Blood Sugar Timbaland - The Way I are Citera
Recommended Posts