Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Kan ju knappast klaga över hans syn pre med 56.. Finns ju implicita, blindsen var inte höga alls. Men bättre lycka nästa gång :)

Var det dig jag mötte :oops:

Får hoppas att det går bättre i den turren jag lirar nu, chippie i Svenska Spel

Texas 100+10 30spelar kvar och är chippie. Bara jag inte tiltar som när man rök på bubblan på Sverigerankingen i torsdags :oops:

Nej det var inte jag. Men jag satt på det bordet.. :)

Har 10,8k i den nu, 500/1000 blinds. Torska precis typ 15k pott. Men får jobba på lite :)

Bara att pusha först in så...

Hade 9363 i SVS Sverigeranking. av 17k.

och 8,3k med ~9k i avg på Boss :)

så plockar jag AA på BOSS och QQ På SvS..

på SVS raisar jag till 5k på knappen då BB var en synstation.. SB pushar med AJs och floppar färg, så jag åkte ut.

på Boss så pushar en kille runt 3,2k när jag sitter med AA. så har 12,5k där nu :)

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Yes. Se till att vinna 100:- på SVS nu då: )

Så spelar du 220 5M med mig om 3 minuter :)

5manna är tyvärr inte mitt gebit tyvärr, måste ju jobba imorgon också, skall upp 04:30 :cry:

Finalbord nu lol

Postad

Ute ur BOSS. Hade riktigt fin stack runt 30k. När jag bestämde mig för att bara syna pre med AQo, när en som täcker mig raisar.. flopp AT2, 2 hjärter.. jag C/R hans 4k till 10k. Vilket var för lite, hade bara 13k kvar att pusha på turn i 26k pott.. typ. Iaf så synar han med 86s och klonkar färgen på turn. :(

Aja får sluta "slowplaya" såna händer. Åkt ut ur två större turrar pga det idag.

Postad

Paus i 500 kr turren där jag fortfarande ligger 2/20(ITM) med en stack på 26350(average:14100). Kommit 3a i denna två gånger innan så hoppas på att det är min tur this time. Ute ur 5 manna och ligger lite under average på midnattsmötet.

Postad

Örfghhrrrhhh!

Har lyckats hanka mig fram med nöd & näppe sen vi var ca 3500st kvar i Sunday Hudred Grand.

Har hittat kort/klonk precis vid utåkningsdags.. får se hur länge det håller.

vi är 202st kvar för tillfället.

EDIT: Åkte ca 10min efter jag skev det ovanför