Coxxa Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Itm i starsmillen nu, har 77k med average på 67k. Haft både AA och KK på slutet utan syner... Har en viss MrDawwe från forumet på mitt bord nu också. Bara att gasa nu!! Citera
jaroiten Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Itm i starsmillen nu, har 77k med average på 67k. Haft både AA och KK på slutet utan syner...Har en viss MrDawwe från forumet på mitt bord nu också. Bara att gasa nu!! Lycka till! Citera
gibbsson Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Fy fan vilken pokerkväll.. Somnade nyss , vaknade till av att det var min tur och jag var sitting out på några bord.=) 34k på full tilt i pausen och 30k i 100r på stars. Citera
Coxxa Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Att det kan bli så rätt fast man gör fel. Var nere på ca 30k efter ruggig korttorka. Råkade miniraisa från utg med JQ off (skulle folda). Fick en syn, sen gick bb som hade hälften av mig all-in. Tänkte att vafan..nu eller aldrig kan man väl göra ett muppspel och ställde och fick bort den tredje killen. BB visar 22, kommer upp 2 mellanpar på bordet. Tackar! =) Och nu precis tog man en till med AK mot JJ, över 100k nu! Citera
Sunbird Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Ute ur Stars på 241 plats. Drygt 1.000 USD är ju helt ok när man satellitat in sig. Mansion gick så snabbt åt skogen att jag inte vill prata om det. Citera
Recommended Posts