stonedge Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Hej Hur kan man sätta in pengar på Partypoker ex utan att använda kort eller typ neteller? Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt. Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget. Helst vill jag ha in det på PP då jag gillar deras klient och spelar mest där. //Tack på förhand alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Hej Hur kan man sätta in pengar på Partypoker ex utan att använda kort eller typ neteller? Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt. Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget. Helst vill jag ha in det på PP då jag gillar deras klient och spelar mest där. //Tack på förhand alla Hej själv På PP gör du följande: Välj Bankwire och summa. Betala på din bank. Kostar 50 spänn eller så i avgift men det är det tydligen värt Tar fyra-fem bankdagar innan det är framme. Voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonedge Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Verkar ju helt ok...tackar för det snabba svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gå bakom ryggen på sambon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gå bakom ryggen på sambon Ja, visst låter det som en bättre idé att förklara att pokern är ett stort intresse? Det finns ju hur mycket argument som helst för att man ska få syssla med vad man tycker är roligt, och det måste ju andra ha respekt för. Det är inte så svårt att framställa sig själv som hjälten som försvarar alla människors rätt till autonomi i den diskussionen, så kanske är ett sånt försök att föredra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 nån jävla måtta får det vara på vad man ska behöva stå ut med i ett förhållande också. dumpa skiten om ett sunt resonemang inte har nån framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KenHag Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 nån jävla måtta får det vara på vad man ska behöva stå ut med i ett förhållande också. dumpa skiten om ett sunt resonemang inte har nån framgång. Kan inte annat än hålla med,dumpa bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andand Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt. Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget. Hur mycket har du förlorat tidigare? Har det påverkat er ekonomi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elit3n- Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Kan inte annat än hålla med,dumpa bruden Håller med. du får väl inte löpträna heller för att du kan vricka foten eller få löparknä? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Norpen Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 det hade Dan glimne gjort med en gång utan poker = självmord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ovechkin8 Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 1. Om du går bakom ryggen på sambon så kan ni lika gärna skilja er, det visar på att du inte bryr dig. 2. Om du inte får spela så är det väl pga. för stor förluster förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Wow En snubbe ställer en enkel fråga.. Får ett enkelt svar.... Och 9 (!) personers åsikter om hur en människa bör leva sitt liv. För det var ju det han bad om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ovechkin8 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nej men de kommer som en trevlig bonus. som rakeback:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 De e illa med folk som gör sånt där. trist o se bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 yep. Btw. så är nog tråden redo för låsning och dumpning i bottenlösa B2B-hålet då trådskparen har fått svar för att bra tag sedan och nu är de bara massa OT:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Jag håller med. Låser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts