Gå till innehåll

Lovar pokersidor mer än dom håller?


popquee

Recommended Posts

Lovar pokersidor mer än dom håller?

 

Som dom flesta vet så har Parbet lovat ganska så mkt, sen bytte dom till billigare prylar och bla bla.. Den historian kan du läsa här om du inte visste om den.

 

Iallafall, har poker.se gjort likadant?

 

Jag vann i dagens fråga för ca. 1 månad sen, mitt har inte kommit än.

 

Skrev till Appel dagen efter jag vann, fick svar och allt så. Nu när jag skriver till han så svarar han inte, fast att han har varit inne.

 

Ola säger: Skriv till appel.

 

Appel svarar inte så hur ska man göra...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst de är dåligt att han inte har svarat, men jag tycker mer att det har gått VÄLDIGT lång tid innan jag har fått mitt pris..?

Ta det lugnt. De skickar ut med jämna mellanrum. Det kan ta lite tid. Men det är i alla fall gratis.

 

Förvirrat topic, hur som helst. Ska vi diskutera Parbet nu, eller var det bara en förevändning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lovar pokersidor mer än dom håller?

 

Som dom flesta vet så har Parbet lovat ganska så mkt, sen bytte dom till billigare prylar och bla bla.. Den historian kan du läsa här om du inte visste om den.

 

Iallafall, har poker.se gjort likadant?

 

Jag vann i dagens fråga för ca. 1 månad sen, mitt har inte kommit än.

 

Skrev till Appel dagen efter jag vann, fick svar och allt så. Nu när jag skriver till han så svarar han inte, fast att han har varit inne.

 

Ola säger: Skriv till appel.

 

Appel svarar inte så hur ska man göra...?

 

Man kan vänta till Appel kommer tillbaka från sin semester :D

Jag kollar på det på måndag.

Jag har varit inne ngr snabbisar bara, men inte kollat av mina PM och mail. Därav. Sorry att du hamnat ikläm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående parbet så skulle de kanske ha haft en säker leverantör från början innan de lovade sakerna senaste i juni. (väntar fortfarande) Tror de är för optimistiska med att lova saker för att locka spelare. Sen skiter det sig och vi kan inget göra åt det bara sluta spela på sidan tills vi blir nöjda :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parbet har jag slutat lira på för länge sen. Det finns mycket bättre crypto skins.

Deras prylars värde är mycket sämre än andra sajters värde i bonusar.

 

Det är nog sant! Men har int lirat på parbet sen detta lovandet fram och tillbaka. De var riktigt bra när de låg på tain varför la de ner tain.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min väska igår, gick in på posten och "spårade" paketet med koll-id.

 

När paketet väl hade skickats så tog det två dar (!)tills jag hade det hemma.

Riktigt snabbt.

 

Det lite mindre trevliga var dock att de tog en månad från att jag vann tills de att paketet skickades, vann 30/6, skickades 30/7.

 

Aja hursomhelst så har jag fått de nu och är nöjd så allt är frid och fröjd:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...