aspelin Postad 18 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2007 Syftet med dagboken var inte en diskussion om mig eller hur jag spelar Om man har en officiell fisklista och slänger runt med termen "svs absolut sämsta spelare" lite hipp som happ så kan man tycka att man ska tåla lite kritik själv också... http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 Vadå dissade du dagboken? Såg du mitt kyliga spel med J-9 idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Är dagboken nedlagd? Var spelar du numera? Är det du som är Kungrikard inne på vanliga Boss eller är det ett fan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Röven Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Vem är inte fisk på 0,5/1 ? =) Kungrikard är inte fisk, han är fan fiskmat! lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts