Mr GZON Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Jag registrerade mig för ett konto hos en Prima site för ett tag sedan. När jag skulle göra min första insättning på siten så fick jag ett error meddelade i deras banktjänst (gällde både insättning och uttagsdelen). Fick bekräftat av supporten att dom hade problem med det och dom jobbade på att lösa problemet. Efter några dagar så testade jag igen att göra en insättning och denna gång kom jag åt tjänsten. Lite förvånad blev jag att supporten inte skickade ett e-mail och var lite på att jag skulle göra min insättning men men tänkte jag. För några dagar sedan tänkte jag göra ett uttag från siten ifråga men icke, jag får ett felmeddelande – jag kommer dock åt banktjänsten. Har haft kontakt med deras support och från dom fick jag först reda på att dom minsann inte upplever problem vid uttag. Dom assisterade mig dock med att ta fram någon form av referenskod för felsökning. Därefter har inget skett förutom att dom säger att dom återkommer när dom har någon uppdatering på problemet. Det har nu gåt cirka 4 dagar och jag börjar förlora mitt tålamod med dom. Jag upplever att det är bara jag på siten som har problem vid uttag med tanke på att dom i början sa; ”vi upplever inga problem med detta”. Dessutom tycker jag att det inte ska behöva ta så här lång tid att lösa problemet. Vad bör jag göra enligt er ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vilken site? Lättare om du säger de så kanske någon annan har stött på samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts