Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Bara tvungen att skriva av mig. Möter en idiot på svenska spel på 5 10 som är en riktig maniac. Raisar 200 innan flopp och slänger in 500 på river när potten ligger på 80 osv. Det var en kamp mellan de goda och de onda den vackra mot den fula. Kampen var lång och hård men tillslut lyckades jag ta hans två inköp som han lottat till sig när turnkortet fyller min hålpipa och hans låga två par. :-D . För en gång skull segrade den rätta sidan, tack svenskaspel för att riggen var med mig och tack 6 of Hearts

Postad
Bara tvungen att skriva av mig. Möter en idiot på svenska spel på 5 10 som är en riktig maniac raisar 200 innan flopp och slänger in 500 på river när potten ligger på 80 osv. Det var en kamp mellan de goda och de onda den vackra mot den fula. Kampen var lång och hård men tillslut lyckades jag ta hans två inköp som han lottat till sig när turnkortet fyller min hålpipa och hans låga två par. :-D . För en gång skull segrade den rätta sidan, tack svenskaspel för att riggen var med mig och tack 6 of Hearts

:-D Grattis!

Postad

Tack så mycket, tack så mycket. Vi spelade hand efter hand mot varandra och man bara hoppades att när jag väl fick mitt höga pp att det skulle få hålla Nu blev det en 87os istället som avgjorde kampen men det känndes skönt o dega med nöten :mrgreen::twisted: