Gå till innehåll

Val av nivå under downswing?


kossa_mu

Recommended Posts

Har varit med om så sjukt mycket oflyt senaste månaden att jag knappt tror på det själv. Började gå dåligt på nl300 så jag gick ner till 200, sen till nl100 vann 15 inköp där gick upp igen för att sen gå ner till nl100 en gång till.

 

Nu ligger jag breakeven där på nl100 på 17 k händer och är nära att bryta ihop. Rulen är fortfarande en bit över 10k $. Har tagit 2 pauser, varav 1 på 2 veckor, skaffat medlemskap i cardrunners. Vet inte vad jag ska göra längre. Tappar humöret direkt efter några utdragningar. Måste jag ner till nl50 för att hitta spelet igen? Sammanlagt så är jag breakeven på över 40 k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under min paus drog jag utomlands 10 dar och jag har redan bränt 120 k kr sen juni förra året från pokerpengar på resor, så inget mer på sådant. Testat 2 olika sidor en med tajtare spel och en med lösare. Semi tiltade nyss igen efter att både kk och aa blivit utdragna, varav kk preflopp.

 

Hamnar jag all in med ak mot ak pre så får han färgen. Vinner max 1 av 3 all ins pre känns det som. Sådant jämnar ut sig i längden, då jag själv har haft en 70 inköps månad. Men det är mitt psyke som inte pallar längre. Tänkte testa att vara bordets största nit och undvika allt för variansrikt spel ett tag. Ger det 10 k händer till sen blir det nl25 eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hang in there. Försök hitta tillbaka till ditt egna spel som jag är ganska säker på att du inte spelar just nu. Blir du semi tiltad efter några utdragningar sluta spela direkt och ta en promenad, kolla på tv, runka eller något annat som får dig avslappnad. Försök också hitta speltider där du känner att du kan spela ditt a-game istället för att grinda i x antal timmar och känna tilten smyga sig på dig.

Gl du kommer ur detta .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...