nysta Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Finns det att följa live via någon webb-sändning? Har inte Viasat Golf nämligen. Citera
NickLeeson Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 http://85.92.128.155/~myp2p/Other.htm Ladda ned resp programvara till vänster på sidan. Enjoy! Citera
Hallqvist Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Tack så mkt! Vilket program rekomenderar du, skall man tänka på något? Jag laddade ner Sopcast, men den bara buffrar, kommer aldrig igång. Tacksam för hjälp! Citera
highbury90 Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Sopcast brukar fungera utmärkt, så det är nog bara den speciella sändingen som inte fungerar. Citera
elvisero Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 TVUplayer verkar inte heller fungera, men jag har iofs alltid haft problem med det. Semi-OT: Viasat suger, jag fattar inte vad de tänker med när de flyttar på golfen, de måste ju ha en sanslöst stor mängd missnöjda kunder nu? Jag har svårt att se att tillräckligt många köper viasat golf, men det borde väl de själva veta mer om kanske... Citera
brainslicer Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Sopcast brukar fungera utmärkt, så det är nog bara den speciella sändingen som inte fungerar. Jodå, sändningen är online Channel 6003 edit: fast stabiliteten är lite si som så, är väl överbelastad Citera
Recommended Posts