brolija Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag börjar bli ritkigt less på det här programmet nu och att det är på engelska gör det inte bättre. Jag har letat runt på internet snart 2 timmar, ink detta forum. Men jag hittar verkligne inga vettiga svar på hur jag ska få det att fungera. Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Starting import of 2 hand(s)... Done reading database(s), creating hand history files... Reading database, hand #1499351704... Timer fired...07/15/2007 03:22:16 PM Så står det efter varje gång PT ska ta in Auto HH från Purple Lounge, jag har installerat en patch som gör att man kna välja autoimport från Prima/Ladbrokes. Så vad ska jag nu göra när nada fungerar? Citera
brolija Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2007 Btw, det går inte att importera manuelt häller.. Ploppar också upp nått error. Citera
eurythmech Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Har du provat forumet på http://www.pokertracker.com ? Citera
Loveless Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Vad sägs om att välja Utilities ifrån menyn, och välja fliken 'Error log display/maintanance' och kolla vad felet faktiskt är. Citera
brolija Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2007 Som sagt min engelska är kass och därav frågar jag här. Jag har vart inne på Pockertrackers forum osv, utan framgång. Gick nu in i "Error log..." Och det står: Error chip count not a valid number for player aamm2000mmaa for game #1499393323. Så mest hela tiden. Så kanske jag kan se min egen stats osv? Men isf hur hittar jag allt sånt, det är liksom helt tomt när jag öppnar poker tracker. För enligt denna log så hra jag laddat in händer. Citera
Loveless Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Pat har svarat på din fråga i PT forumet, men kan översätta det åt dig. Den troliga orsaken är att PT kräver att datorn är inställd som Amerikansk, dvs, man använder punkt istället för komma som decimalavskiljare och datum skrivs i annan ordning. Detta bör ske automatiskt i windows XP, medans äldre windows utgåvor så måste man göra det själv vilket görs i regionella inställningar i kontrollpanelen. Citera
eeken Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 jag får samma error, har XP och har valt att PT ändrar inställningarna för tid pch datum... Citera
kfluffie Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Har du provat forumet på http://www.pokertracker.com ? Alt. PT-tråden i Studie-forumet. Mvh, KF Citera
Recommended Posts