Gå till innehåll

Vilket nätverk är rekommenderas?


NHTY

Vilket nätverk rekommenderas?  

67 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket nätverk rekommenderas?

    • Ipoker
      17
    • Prima
      33
    • OnGames
      17


Recommended Posts

Varför välja, det är ju inte som så att du gifter dig för evigt med nätet. Ta en sajt, vilken som, i något nät som har en schysst bonus. Cleara den bonusen, hoppa sedan vidare till nästa nät och cleara en bonus där, och sedan en tredje. Därefter bestämmer du dig var det var bäst motstånd utefter dina egna preferenser och där det var en klient DU gillade (jag tex kan absolut inte med Primaklienten), och sedan fixar du en lämplig deal med någon sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har typ spelat på alla sidor o nätverk..

 

Ipoker spela jag förr när jag körde lite högre nivår 2-2/4-4 då var de mycket bra.. har dock inte kört så lågt som 0,25/0,5 där..

 

OnGames var ca 1år sen jag körde, var rätt bra då? Mycket nybörjare fortfarande?

 

Prima gillar CG o Rounders där..

 

Partypoker vete fan bara spelat ett tag där men kändes rätt segt.

Boss media spyr jag på.

B2B gillar jag inte alls ang klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima Poker så klart, bäst bonusar. Varför spelar folk på iPoker? Bonusarna tar väl år att klara, eller?

 

dom är inte såklart bäst. party har förövrigt bäst bonusar, helt överlägsna alla andra nätverk. dock finns det ju 3 skin (eller?) så tar inte så lång tid att gå genom dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ipokers Bonus tar rätt långtid ja.. absolut om du kör låga nivåer..

 

Är inga OnGames sidor skattefria? Alla babblar om OnGames server ligger på ett "ej skatte fritt" område?

 

Funderar på börja lira på Bestpoker/Heypoker på Ongames (pga av vipshoperna)

 

Något annat förslag på OnGames, verkar inte finnas RB längre?

 

TowerGaming verkar ha rätt bra bonus, men nog rätt svår o cleara på 0,25/05...

 

 

Gillar primas klient bäst, snabb o inte massa trams.

Motståndet vet jag inte riktigt... ongames/ipoker känns mer fiskigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom är inte såklart bäst. party har förövrigt bäst bonusar, helt överlägsna alla andra nätverk. dock finns det ju 3 skin (eller?) så tar inte så lång tid att gå genom dom.

 

Får man ha mer än ett konto inom partygaming? Jag fick mitt empirekonto fryst/låst pga multiple accounts. Detta var visserligen något år sedan, men vet inte om deras policy har ändrats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man ha mer än ett konto inom partygaming? Jag fick mitt empirekonto fryst/låst pga multiple accounts. Detta var visserligen något år sedan, men vet inte om deras policy har ändrats?

 

hmm. ja det tror jag. har iaf konto på alla. antar att dom har samma policy som prima, dvs samma nick på alla siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför välja, det är ju inte som så att du gifter dig för evigt med nätet. Ta en sajt, vilken som, i något nät som har en schysst bonus. Cleara den bonusen, hoppa sedan vidare till nästa nät och cleara en bonus där, och sedan en tredje. Därefter bestämmer du dig var det var bäst motstånd utefter dina egna preferenser och där det var en klient DU gillade (jag tex kan absolut inte med Primaklienten), och sedan fixar du en lämplig deal med någon sajt.

 

Låter som gdaily på krogen...:-) där nät = stad, sajt = bar och ja bonus kan man ju lämna åt fantasin 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...