Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
köp en laptop och en soffa, sen äre klart o betalt:roll:

Inte så fint för ryggen efter en hel dags grindande (Men vad är det iofs..)

Ingen som kör med en "knästol" som var poppis på 90-talet? Ska vara det bästa för ryggen. I stort sett omöjligt att få tag på (bra) nya idag.

Postad
Inte så fint för ryggen efter en hel dags grindande (Men vad är det iofs..)

Ingen som kör med en "knästol" som var poppis på 90-talet? Ska vara det bästa för ryggen. I stort sett omöjligt att få tag på (bra) nya idag.

Sitter 100 ggr hellre i min stol än i den.

En kompis har en sån, värdelös efter en stund tkr jag.

Postad
Har en Herman Miller, Mirra stol.

Kostar runt 11k och är mkt nöjd med den.

Är dock rätt mkt billigare i staterna.

har också en sådan. helt underbar. första gången man provsitter den vill man aldrig resa sig igen. helt överlägsen alla andra stolar jag suttit i inkl aeron som också sägs vara bra.

http://medhed.com/blog/2007/03/herman_miller_mirra_best_offic.html

http://www.amazon.com/Herman-Miller-Mirra-Chair-Loaded/dp/B0002K11BK

• 2 weeks later...
Postad

Har ingen aning men såg en stor plansch vid medborgarplatsen där dom gjorde reklam för att dom sålde herman miller stolar någonstans i stockholm, så det finns, möjligt att dom inte har en hemsida bara.

Postad
Tjenare! Är ute efter en ny pokerstol men tycker inte att det finns så sköna ute i de vanliga affärerna. Vad rekomenderar ni för stolar?

MVH Urknush

Beror väl en hel del på hur du har det möblerat, hur du tänkt sitta...

Förresten, det framgår inte om du syftar på online-spel eller homegame?

Postad

Det är ju inte lätt alls att vilja stol, känns som att man är helt grön på de här. jag kommer säkert gå ut från affären med en stol för 20k efter att ha blivit hur lurad som helst :-P

En fråga till de som kan de här, jag bryr mig inte alls vad det e för märke på stolen men antar att man måste betala nån lax extra bara för att det står miller? För att det e bara de kändaste som göra dessa klockrena stolar för oss?

Inan jag läste runt här så tänkte jag lägga runt 4k på stolen men nu verkar de bli dyrare, vad kostar en bra stol som är bra för långa sessions online?

Postad
Nån som vet var man hittar mirra stolar i Stockholm?

gärna med annat utbud också så man kan prova sig fram.

Kolla ebay, be han som sänder den skriva ner värdet så tjänar du ett par tusenlappar.

Så köpte jag min.