Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Efter alla utdragningar i veckan så klonkade man idag hårt och kom över en Metallica biljett....GRATIS... :D:D...o bra platser va det oxå.

Har gått o muttrar hela dan på jobbet att man missat o fixa biljett....så ringer en nöjd o glad kund som säger att hon har 4 biljetter över och undrar om vi vill ha dom för att vi är så snälla och trevlig....

WIIIIIHHHEEEEEEEEEEE...........

Postad

Shiiiiit folks....

Nu vet jag hur det är att ha en 2.5 timmes lång orgasm. Det här va rena paradiset för ett gammalt Metallica fan som mej. Köpte första plattan Kill em all när den kom o sen dess har det hållit i sej.

Dom spelade monster rakt igenom från kill em all, ride the lightning, master of puppets, black..... Det va inte bara veckans klonk....utan årets, näää....bästa klonken på flera år. Fan så bra det va.

Bimpi... Kränger bilar :D

Postad

Jag har också varit med om att Fru Fortuna lett åt mitt håll en gång här i livet och det var för ca tre år sedan då jag fick två gratis biljetter till Beastie Boys' privataspelning på Nalen av ZTV. Det var tider det. Låg hos flickvännen och halv sov framför TV:n. Vaknade upp och frågade mig själv om jag hade drömt att ZTV hade en BB-tävling. Checkade deras hemsida. Ingenting. Mailade dem "ifall att...". Får som svar: Oj, vi hade visst glömt lägga upp den tävlingen så vi skickar dig två biljetter"