sentenced Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Ska byta sajt från full tilt och undrar vilket nätverk ni tycker jag borde välja, jag grubblar mellan prima och ipoker och har tänkt spela shorthanded NL20. Skulle vara bra om ni kan motivera era svar också. Citera
hobbq Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Aldrig sett dig göra liknande trådar som denna varje vecka. Citera
Chillarn7 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Tror inte att det är så jättestor skillnad. Framförallt bra action på båda nätverken på NL20. Bonus/Rakeback kan nog spela in en del när det kommer till att väla sajt. Citera
Mr.Gul Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Prima FTW, ipoker har lagg/avbrott. En client som fryser upp i 10sekunder är inte kul! Ipoker suger! Citera
JimmSlimm Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Prima FTW, ipoker har lagg/avbrott. En client som fryser upp i 10sekunder är inte kul! Ipoker suger! prima har också lagg och avbrott, och det kan vara i minuter Citera
mr.t Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 älskar primas mjukvara. snabb och underbar. När man provar annan mjukvara så undrar man ju om dom har blandat sirap i källkoden. Ljud-effekter som får nackhåren att resa sig är ju inte heller ovanligt. nej tacka vet jag primaklienten. snabb, snygg och underbart miniview. Citera
Kissemissen Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 älskar primas mjukvara. snabb och underbar. När man provar annan mjukvara så undrar man ju om dom har blandat sirap i källkoden. Ljud-effekter som får nackhåren att resa sig är ju inte heller ovanligt. nej tacka vet jag primaklienten. snabb, snygg och underbart miniview. Ipokers miniview > primas. Citera
MacDaddy Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Ipokers miniview > primas. Då ska ni testa stars miniview. Det ä grejer det. Citera
Mr.Gul Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 prima har också lagg och avbrott, och det kan vara i minuter O fy fan. Börjar gilla Ipoker mer och mer. Det är en trots allt en bra klient. Citera
Recommended Posts