Dave^ Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Jag har ett everestkonto och jag har fört över en del pengar till det från ett NETellerkonto. Nu idag skulle jag föra över pengar från ett annat NETellerkonto än det jag vanligtvis använder. Naturligtvis tror man inte att det ska krångla, så jag väljer att ta största möjliga summa, vilket var $2,5k. Det tar en liten stund, sedan kommer det upp ett meddelande om att transaktionen inte godkänns. Emellertid så drogs $2,5k från mitt NETellerkonto och de har inte kommit tillbaka än. När jag koller på transaktionshistoriken i NETellerkontot ser jag att det står att ovanstående transaktion godkänts, vilket den uppenbarligen inte har... jag är så [censur] trött på allt [censur] krångel som uppkommer så fort jag ska flytta lite pengar hit och dit. Något som varit med om något liknande? Vad hände då? Citera
Djens Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 HÄnde mig på en annan sida, ha bara tålamod och prata med supporten så löser det sig, du kommer få tillbaka dina pengar. Citera
Dave^ Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2007 HÄnde mig på en annan sida, ha bara tålamod och prata med supporten så löser det sig, du kommer få tillbaka dina pengar. Okej, det låter lovande. Slängde faktiskt iväg ett mail på en gång till supporten. Citera
gdaily Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Maila både Everest och Neteller. Everest är kinkiga på att använda "flera Netellerkort" Citera
poddan Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Maila både Everest och Neteller. Everest är kinkiga på att använda "flera Netellerkort" Rätt schysst att de behåller pengarna "änsålänge" Citera
Emilio Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Man får väl i princip alltid tillbaka pengarna i liknande lägen men man blir alltid lika tiltad och stressad tills det har löst sig, vilket alltid tar en hel djävla oändlighet eftersom pokersupporten inte jobbar särskilt snabbt. Citera
jeneqvist Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 kan man ha flera neteller konton ? Även ens syskon föräldrar vänner och låtsaskompisar kan väl typ också skaffa neteller? Men nej du får inte ha två och förövrigt finns ingen anledning till att använda 2, blir bara strul som för OP. Citera
Dave^ Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2007 Förvånaden nog så har jag redan fått svar från EVP supporten. "Hej David, Tack för ditt mejl. Vi undersöker detta ärende och förväntar oss en lösning inom kort. Tack för ditt tålamod och för att du spelar på Everest Poker! Med vänliga hälsningar, Spelarsupporten" Citera
Recommended Posts