SLASKA Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Målsättning: Gula dawwe Bankroll: Obg Stakes: Där dawwe spelar Sysselsättning: Gular dawwe Speltider: När dawwespelar Lite om mig: En avundsjuk highstakes grinder. Inleder spelandet så fort jag får syn på dawwe. Hoppas att jag inte upprör folk och att detta kan skapa lite rolig debatt, så detta forum slutar höja folk till skyarna som plussar rakt ut (på dåligt spel) och inte bryr sig om folk som backar rakt ut. Vi ses på borden! Citera
bettman Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Ser fram emot en spännande dagbok! Ska bli kul och följa!! Citera
Shahin86 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 wp gl... Tror inte du har edge när det går ner till 3/6 dock, men kul o följa (= Citera
sorkenkk Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Antar att du inte behöver något lycka till. Kommer helt klart följa detta iaf! Citera
Dinn3r42 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 "dawwe komer krssa dej totalt asså!!!!! han e bäst!!!!!!!!!" Skämt åsido, Du låter som en kul typ, gl! Citera
Sactodian Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Kan du inte byta titel på dagboken så att man slipper blanda ihop dem. Kan tyvärr inte säga GL. Gillar inte hitmens Citera
TheEmbassy Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Arrangera en riktig HU Grudge-match istället. Då hade tom jag railat. Citera
Mjorich Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Dawwe är ju inne och rensar nu, vilket är ditt nick? Citera
Tiltkorven Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Målsättning: Gula dawweBankroll: Obg Stakes: Där dawwe spelar Sysselsättning: Gular dawwe Speltider: När dawwespelar Lite om mig: En avundsjuk highstakes grinder. Inleder spelandet så fort jag får syn på dawwe. Hoppas att jag inte upprör folk och att detta kan skapa lite rolig debatt, så detta forum slutar höja folk till skyarna som plussar rakt ut (på dåligt spel) och inte bryr sig om folk som backar rakt ut. Vi ses på borden! LOVE U bro!!! Så jävla skön du e jag vakna i nyss och fyller år imorrn o är inte de minsta glad för det, men nu garva jag fan azzzlarna av mig:D Du vet vem jag hejjar på Citera
sorkenkk Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Ehm.. Cpar de för mig eller e alla sidor borta? Moderatorerna bestämde sig för att rensa ut lite. Skönt imo! Citera
pangea Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Någon som vet vad dawwe säger om en eventuell duell? Detta ska bli roligt att följa! Citera
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Målsättning: Gula dawweBankroll: Obg Stakes: Där dawwe spelar Sysselsättning: Gular dawwe Speltider: När dawwespelar Lite om mig: En avundsjuk highstakes grinder. Inleder spelandet så fort jag får syn på dawwe. Hoppas att jag inte upprör folk och att detta kan skapa lite rolig debatt, så detta forum slutar höja folk till skyarna som plussar rakt ut (på dåligt spel) och inte bryr sig om folk som backar rakt ut. Vi ses på borden! Hoppas dina kumpaner/anhängare eller vad du vill kalla dom är lika mogna som dig, då kan den här dagboken gå långt. Vore skoj att möta dig mannen eftersom du verkar bry dig så mycket. Vad nickar du på prima? Du krossar mig säkert men en HU skulle faktiskt vara kul. "Bryr sig inte om dem som backar rakt ut"? Vi kan ju starta debatten med vad du menar med det för det första. Citera
pop1 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Är aalmost från PF? Kan det vara den som startade antidagboken? Han torskade 2k$ på mindre än 4 min mot dawwe nyss. Citera
Emilio Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Eh? Orka försöka gula någon för att han eventuellt har en del röta. Citera
freddola Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Vore ju inte fel om man kunde få fram nick på dig? Citera
-PK- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Dawwe har allt att vinna och SLASKA allt att förlora. Citera
LuckyStar5.1 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Vill oxå ha en dagbok om mej som någon annan skriver Citera
Recommended Posts