Gå till innehåll

Biz svs slask 2.5/5+


slaskpoker

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

wp!

 

Jag lyckades reparera 1k av de 2k jag låg back. Jag spelade nog min sämsta poker på länge som du kanske såg.

Tilt att SvS alltid ska stängas av under natten.

 

Vad är footmen och DoTA?

bra att du lyckades reparera lite de e alltid skönt men varför ska du spela dåligt för, skärpning;)

 

tycker också de e drygt att svs stänger ner på nätterna när man kommit in bra i spelet, men men

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota

 

spel för folk som inte kan spela cs dvs neeps ;-)

haha typ, men skulle spela me polarna och de gillar inte cs direkt :shock:

de dock rätt kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

will do :)

 

 

SVS till mig:

" Du verkar ha en realistisk syn på hur poker fungerar. Du låter inte känslor och förhoppningar påverka ditt spelande och omdöme i någon större utsträckning. Fortsätt med det och var uppmärksam på tendenser att tilta. Kom ihåg att både framgångar och motgångar kan göra att man överger sin spelstrategi. " :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

will do :)

 

 

SVS till mig:

" Du verkar ha en realistisk syn på hur poker fungerar. Du låter inte känslor och förhoppningar påverka ditt spelande och omdöme i någon större utsträckning. Fortsätt med det och var uppmärksam på tendenser att tilta. Kom ihåg att både framgångar och motgångar kan göra att man överger sin spelstrategi. " :)

 

Haha vart fan fick du tag på det där? :-) Har sett att du har blivit utdragen som fan senaste månaden, men du håller dig lugn, teach me! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sysslar jag med!? Så sjukt dåligt.. Fick världens jobbigaste känsla samtidigt som jag drog spaken för att ställa! Kändes som han skrek 99 eller 44, och fick för mig att jag skulle visa att man inte har bäst varje gång. Så dumt så dumt..

 

$500 NL Texas Hold'em - Wednesday, February 6, 00:21:30 ET 2008

Table Diana Turbo 40 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Fudge ( $970 )

Seat 2: m6_magic ( $294.49 )

Seat 3: RR ( $938.12 )

Seat 4: Rosen_star ( $156.05 )

Seat 5: Brynemo ( $887.02 )

Fudge posts small blind [$2.5].

m6_magic posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Fudge [ 8d 8s ]

RR folds.

Rosen_star folds.

Brynemo raises [$20].

Fudge calls [$17.5].

m6_magic calls [$15].

** Dealing Flop ** [ 8c, 9d, 6d ]

Fudge checks.

m6_magic checks.

Brynemo checks.

** Dealing Turn ** [ 4d ]

Fudge bets [$40].

m6_magic folds.

Brynemo calls [$40].

** Dealing River ** [ 4s ]

Fudge bets [$111].

Brynemo raises [$477].

Fudge calls [$366].

Fudge shows [ 8d, 8s ] a full house, eights full of fours.

Brynemo shows [ Td, Ad ] a flush, ace high.

Fudge wins $1079 from the main pot with a full house, eights full of fours.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vilken nit du är ;)

gårdagen slutade inge vidare kan ja lova, låg ju några hundra upp rätt länge för att sedan köra in i väggen då inte mkt gick min väg och tappade ner till -1,8k :( spelade dock väldigt få/inga sttora händer då ja inte träffade.

 

 

här e en hand från igår som nån gärna får säga nått om då ja e rätt osäker på om ja spelar rätt eller fel. FI 50/11/1.3

 

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (4 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

Hero ($1028.51)

UTG ($1025.46)

Button ($2900.97)

SB ($159.11)

 

Preflop: Hero is BB with kh.gif, th.gif.

1 fold, Button calls $5, SB completes, Hero checks.

 

Flop: ($17.50) 3c.gif, ts.gif, 6h.gif(3 players)

SB bets $10, Hero raises to $35, Button calls $35, SB folds.

 

Turn: ($97.50) kd.gif(2 players)

Hero bets $65, Button raises to $185, Hero calls $120.

 

River: ($467.50) 4d.gif(2 players)

Hero bets $210, Button calls $210.

 

Final Pot: $887.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vilken nit du är ;)

gårdagen slutade inge vidare kan ja lova, låg ju några hundra upp rätt länge för att sedan köra in i väggen då inte mkt gick min väg och tappade ner till -1,8k :( spelade dock väldigt få/inga sttora händer då ja inte träffade.

 

 

här e en hand från igår som nån gärna får säga nått om då ja e rätt osäker på om ja spelar rätt eller fel. FI 50/11/1.3

 

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (4 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

Hero ($1028.51)

UTG ($1025.46)

Button ($2900.97)

SB ($159.11)

 

Preflop: Hero is BB with kh.gif, th.gif.

1 fold, Button calls $5, SB completes, Hero checks.

 

Flop: ($17.50) 3c.gif, ts.gif, 6h.gif(3 players)

SB bets $10, Hero raises to $35, Button calls $35, SB folds.

 

Turn: ($97.50) kd.gif(2 players)

Hero bets $65, Button raises to $185, Hero calls $120.

 

River: ($467.50) 4d.gif(2 players)

Hero bets $210, Button calls $210.

 

Final Pot: $887.5

 

Hmm, om du ska beta river så tycker jag du ska beta mer, skulle nästan vilja spela om stacken här, skulle nog vilja trycka till på turn redan. Han verkar ju ganska stark, men efter turn ser jag inte att vi kan komma undan oavsett

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Fudge sammanfattade det rätt bra förutom att jag inte skulle trycka på turn då risken är stor att vi bara får syn av bättre händer.

 

En variant är ju förståss att c/c på river om du är säker på att FI kommer att beta för att fånga ev bluff. Men själv gillar jag mer att beta 75% av pott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävligt trött nu men mitt bet på river va rätt litet, typ som ett blockbet men ändå värdebet då ja tror jag har bäst hand här rätt ofta och vill ha syn av andra tvåpar m.m .

Fi visade set i treor och jag var slagen

 

 

 

 

haha jag har lirat alldeles för många timmar de senaste två dagarna ja låvar, sjukt :P

 

dagen började inge vidare och backade till -1,5k men nötte några timmar till och slutade på +1,6k och e nöjd me det. får dock inte spela några stora händer nästan, trist

 

sängen nu, hejs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det går bra för någon i alla fall! :-)

tycker jag också ;-)

Kan man inte ändra den andra skärmen till primär då? :-P

jo det kan man men jag vill kunna ha laptopskärmen som primär och bara tomt på den stora, förutom när jag spelar för då vill jag ha spelen på den stora

 

Tappat suget lite efter för mycket spel?

Najs med + iaf! Men lite aktivitet i cirkeln med!

ja, Ska bättra mig!

 

Rulle på bizen? Dags för 5/10 snart?

nja inge rulle för 5-10än :P cashat ut 15k denna månad och cashar ut 5k till när jag skrivit klart detta inlägg :P

 

 

 

news: Köpt flygbiljett till malta nu och åker dit den 19-20 feb typ :-D im really exited :lol:

Ska försöka skaffa mig nått jobb och så där 8-) köpte också en laptopväska idag och ett par nya dojjor som e skitsnygga;-)

 

Ska försöka grinda somfan nu innan ja åker dit och hoppas de inte slutar på minus :)

 

europe_malta_map_location.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp känns super att flyg e bokat :) fick me mig en polare också men lär ju ta in på nått hotell när man kommer ner typ 3-4stjärnigt fräscht, du har inget att rekommendera kanske?

btw in på msn nån gång ;-)

 

 

 

pokern går väll sådär... backade 1,4k igår e typ de enda jag vet, kommer inte ihåg några händer lr så typ. idag plussade jag 2k så får väll va glad för det :)

 

 

massa radiokanaler i detta programmet. try it if u listen to much radio

http://www.screamer-radio.com/

 

 

har laddat upp en film nu(om 1,5h iaf) också till studiegruppen men kan tänka mig att nån annan kanske vill se den också så PMa så får du länk om du kommer me nå konstruktiv kritik sedan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

schysst och ha sällskap också ! Hmm , finns en del billiga som är riktigt bra.

 

Vet dock inte riktigt namnen på dom men Plaza Hotell och Preluna Hotel är helt ok tror jag. Yepp , har inte haft Internet i nya lägenheten så har inte vart inloggad på msn. Dock får vi det imorgon så blir både grind och msn :roll:

 

hörs !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...