ibmachine Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Läste om en ny svensk bok som handlade om några som startade en pokersite, eller försökte göra det. Det var en skönlitterär bok, en deckare tror jag. Läste om den för några veckor sen, men nu kan jag inte hitta den! Glömt var jag läste om den, och googlar stödord förgäves. Nån som kan hjälpa mig med titeln?? Nån som läst den? Citera
lundaliraren Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Men hallå, allt behöver inte kretsa kring poker. Läs en riktig bok istället och ägna dig åt poker kring borden. Citera
zasabi Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Vet inte inte riktigt om det är den här du söker men det är en deckare med inslag av poker iaf: http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9188672298 Citera
retorik Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Klöver kungar heter den. Jag har tyvärr inte läst den, men den verkar intressant. http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9164202240 Citera
ibmachine Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2007 Tack!! Beställde båda. Återkommer med recensioner. Och du Lundarn... Jag läser rätt många böcker fast jag ALDRIG skulle sätta på mig en overall med tygmärken . Citera
FordPrefect Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Tack!! Beställde båda. Återkommer med recensioner. Och du Lundarn... Jag läser rätt många böcker fast jag ALDRIG skulle sätta på mig en overall med tygmärken . Oj man måste ju bara skriva att man läser många böcker för lite lättsam kritik är ju svår att ta. Citera
ibmachine Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2007 Oj man måste ju bara skriva att man läser många böcker för lite lättsam kritik är ju svår att ta. Oj man måste ju bara kommentera en kommentar på en kommentar... suck... Citera
retorik Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Oj man måste ju bara kommentera en kommentar på en kommentar...suck... Citera
Albert Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Åh nej, tygmärken! Kan vara det fulaste som finns om man bortser från människorna som klär sig i overall med tygmärken. Citera
Recommended Posts