Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Finns och finns, jag skrev en IRC bot som anordnade SNG's, men tyvärr dog projektet ut mitt i en buggfix (jag tröttnade på den urusla strukturen och maniacspelet det bidrog till) så den är inte körbar för tillfället.

Om du är bra på tcl och c kod kan jag säkert leta reda på den och skicka över, men jag varnar dig för att läsbar kod inte var högsta prioritet. :D

Postad

Det däremot är en helt annan femma. Tror inte det finns en sajt som anser det vara lönsamt att göra en textbaserad klient. Att någon privatperson skulle skriva ett hack är ju också osannolikt, speciellt som man då skulle vara inne och tassa på Bot-liknande beteende.

Postad
Primas miniview är skön. En anledning till att jag spelar på just Prima faktiskt. Rent och snyggt utan en massa meningslös grafik, och lätt att ha många bord framme utan överlapp.

Slajdern täcker ju för fan de två högraste nedersta stackststorlekarna! Hur kan man spela då?

Postad
Slajdern täcker ju för fan de två högraste nedersta stackststorlekarna! Hur kan man spela då?

Helt korrekt, och sjukt störande om man råkat sätta sig där....alltid när man vill räkna potodds m.m så är det åt helvete. Man får helt enkelt i förväg minnas vad man har eller vad de som sitter där har. Dock någonting de måste ändra på.

• 2 weeks later...
Postad

Plus att foldknappen sitter längst till höger, tvärtemot alla andra klienter. Livsfarligt.

Och att hela fönstret är greppbart så att man råkar flytta omkring fönstrena till höger och vänster hela tiden.

Sammanlagt är Prima miniview skräp, även om tanken är god. Jag vill ha nåt i stil med den, fast användbart.