Black_Jim Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 NL50 SH, Fi har stats: 23.02/8.63/1.46 över 270 händer. Fi spelar vid tillfället 5 bord. Tidigare har han checksynat hela vägen pre-river med AA. Och handen efter bara synat ner hela vägen med QQ. Det vet jag inte riktigt vad jag ska dra för slutsatser av. Kanske hade fullt upp med övriga 4 bord? Vad tror ni om denna handen? Seat 3: HERO ($112.65) Seat 4: Fi ($82.50) Fi posts the small blind of $0.25 BB posts the big blind of $0.50 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO UTG folds CO folds HERO raises to $1.75 Fi calls $1.50 BB folds *** FLOP *** Fi checks HERO bets $3 Fi raises to $6 HERO has 15 seconds left to act HERO raises to $15 Fi calls $9 *** TURN *** Fi checks HERO bets $24 Fi calls $24 *** RIVER *** Fi bets $41.75, and is all in HERO ?? Citera
kfluffie Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Raisa lite mer på floppen ifall du ska raisa (18 ca) så att Turn-bettet blir större så att synen på river blir lättare. Skriker antagligen ett slowplayat Set eller färgdrag, som har träffat. Jag skulle synat iom att jag är en POW men egentligen är nog fold det korrekt här oftast, speciellt mot en någorlunda "nit" som jag förstår av din post. Mvh, KF Citera
Recommended Posts