khiseer Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Hej Har hållt på sisådär ett halvår på paradise poker o fixat upp en rulle från 2-400$ som den ligger på i skrivandestund (med hjälp av Sngs o MTTs) största höjningen har väll MTTs bidragit till men är nu sugen på att bytta nätverk för bättre trafik p så.. lirar just nu 5.5$ sng och upp till 6,6$ MTTs tkr att högre SnGs är ett stort kliv ännu, och större MTTs har jag inte riktigt råd till ännu.. Några tips? Dem ska helst *kunna ändra size på borden. *ha nån bonus som går att ta med SnGs. *skappligt uttbud på LÅGA MTTs *bra med spelare dygnet runt då jag mest lirar nattetid. och d här me skattefritt vet jag inte riktigt vad som gäller med? (länk plz) ja allt för mig kankse kan nån vänlig själ hjälpa mig lite:D Citera
HenkeHero Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Om du lirar SnG på 5 dollars nivån o mindre turneringar är nog inte skatten du behöver bekymra dig så speciellt mycket om, dega in lite på olika sidor o välj MTT godbitarnafrån alla o grinda SnG på favoriten! Citera
Bluwajt Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Full Tilt kan ju rekommenderas också. Uppfyller alla de krav du efterfrågar, dock kanske du behöver spela lite högre för att ta hela deras $600 sign up bonus men det är ju inget som säger att du måste cleara hela. Citera
khiseer Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2007 Jo har funderat över stars eller FTP men har ej bestämt än.. Ehh kan man typ ta lite av bonusen då lr? tack tack! Citera
Kenan83 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Tycker att du ska satsa på FT. Du kan både få RB där och deras $600 bonus som kommer varje gång du tjänat ihop $20. Sätt in lite pengar där och testa, jag tror inte att du kommer ångra dig. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Håller med om att Ft skulle passa dig bäst för sng spel på de nivåer du vill spela. MTTs finns det gott om på FT men tycker även du ska kolla in stars. Finns ingen anledning till att bara spela på en av dom när det gäller MTTs. GL Citera
khiseer Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 oki låter nice.. ehh kom just på att jag redan har ett konto på fulltilt och stars dock playmoney konto som jag lirat nån freeroll på + lite realmoney efter vinster, kan jag ändå få bonus lr måste man typ göra nytt konto vilket lär vara rätt omöjligt=(.. Citera
empajunior Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Jag tycker Mansion är helt okej tycker de är en riktigt nice site med mkt dåliga spelare och helt okej med MTT Citera
Maruzi Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 oki låter nice..ehh kom just på att jag redan har ett konto på fulltilt och stars dock playmoney konto som jag lirat nån freeroll på + lite realmoney efter vinster, kan jag ändå få bonus lr måste man typ göra nytt konto vilket lär vara rätt omöjligt=(.. Det är bara skriva ett mail till dom att be dom stänga ner ens konto, du kan ju skriva pga spelberoende eller något ifall dom undrar , så gör dom de. sen är det bara göra ett nytt, välj ett nytt nick. dessa rekomendationer fick jag från en sida när jag ville ha rakeback Citera
Recommended Posts