kockfrallan Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Tjena.. Jag vill spela på fyra bord samtidigt och den ända sida som jag spelat på är redbet där man kan lägga upp fyra bord så dem passar perfekt, om jag inte minns fel så ligger redbet på b2b. Där lägger dem ner borden på 87 procents storlek. Så man ser alla fyra perfekt. Nu är det så att det är inte så många spelare inne på dem nivåerna jag spelar.' Så jag undrar om det finns någon annan klient/nätverk som man kan göra så på. Spelar också på ipoker och prima men där kan man bara göra borden till miniweiv och det vill jag inte. Mvh Marcus Citera
wheelinho Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 partypoker vet ja, pokerstars ska ävl också gå. Citera
XaaL Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 På everest kan du anpassa borden efter skärmen Citera
kockfrallan Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 okej. det finns ingen site på ipoker? Vilket nätverk ligger everst? // Mvh Marcus Citera
kockfrallan Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Okej man kanske ska titta på det. Bra trafik? Citera
jm_j Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Okej man kanske ska titta på det.Bra trafik? Mycket bra trafik nästan dygnet runt. SnG kan vara lite segt sent på natten men annars tycker jag att det alltid finns bord. Dock så har de bara Texas Hold'em både på gott å ont. Citera
Baver Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 På Partypoker kan man lägga upp borden så att de inte överlappar varandra, samtidigt som det är mycket bra trafik på alla nivåer. Så du är mkt välkommen att donera lite slantar till mig där Citera
kockfrallan Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Ska kolla lite på det men du lär spela högre än vad jag göt sitter bara på 0,5-1 till 1-2 borden. Verken everest eller party ger någon rakeback eller? / mvh Marcus Citera
ackeman Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Har precis reggar mig på Everest. Använde bonuskoden som finns på poker.se. Ger 150 dollares. Trafiken är rätt seg på S&G om nätterna precis som tidigare talare nämnde. Har försökt starta upp en 50 dollares nu i 15 minuter.... Citera
Bluwajt Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 På Full Tilt går det också bra. Layout>Tile Tables så anpassar de borden du har uppe efter skärmen och lägger sig utan överlapp. Citera
yone Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 man undrar när denna funktionen kommer till SvS.. skulle ju underlätta en del! Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 okej. det finns ingen site på ipoker?Vilket nätverk ligger everst? // Mvh Marcus Ja, det finns miniview på ipoker Citera
Kollikock Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Så jag undrar om det finns någon annan klient/nätverk som man kan göra så på. Spelar också på ipoker och prima men där kan man bara göra borden till miniweiv och det vill jag inte. Mvh Marcus okej. det finns ingen site på ipoker?Vilket nätverk ligger everst? // Mvh Marcus Ja, det finns miniview på ipoker du läste inte allt va? Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Förstår ju inte vitsen med att ställa frågorna som han gör. I första posten svarar han ju på sin egen fråga som han ställer i nästa inlägg. Citera
Kollikock Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Förstår ju inte vitsen med att ställa frågorna som han gör.I första posten svarar han ju på sin egen fråga som han ställer i nästa inlägg. Antagligen så har han OCD eller nåt som gör att han måste ha hela skärmytan täckt av pokerborden utan att de överlappar varandra. Han behöver alltså en klient med varierbar fönsterstorlek. De två olika storlekar (eller tre i Primas fall) som erbjuds på iPoker duger alltså inte. Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Tror han vill köra med trackerprogram, vilket inte funkar ned mini. Citera
kockfrallan Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2007 Nej jag ska inte köra med något poker program utan bara köra 4 bord som täcker hela skärmen utan överlapp på ett nätverk med bra trafik på cash games. // Marcus Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Nej jag ska inte köra med något poker program utan bara köra 4 bord som täcker hela skärmen utan överlapp på ett nätverk med bra trafik på cash games. // Marcus Full Tilt Poker. Har det du efterfrågar + är ett av de största rummen, funkar med trackerprogram samt har en bra signup-bonus. Citera
wheelinho Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 köp ny skärm med bättre upplösning ? Citera
Scarface86 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Pokerstars tile funktion är överlägsen bäst tycker jag. Välj så många bord du vill spela på välj sedan "tile" funktionen uppe i lobby menyn och borden anpassas direkt till din skärm. Citera
Recommended Posts