rickard_o_h1 Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Tjena! Funderar lite kring en hand jag just lirade på fulltilt. Vet inget om killen mer än att han endast spelar ett bord. Har inte sett några konstiga moves och han har sett mig spela ganske tight aggressivt standard spel. Är det standard att syna river här?? Är ju som billigt... 80 för att vinna 80+147 Men slår jag nån hand?? Känns inte bra... Sen tryckte han även på "time" knappen på turn och tänkte lite extra länge... vet inte vad det nu kan betyda om det nu ens betyder nått... Seat 1: realsnake ($154.40) Seat 2: PirateMaterial ($237.20) Seat 3: ChipCathode ($405.25) Seat 4: bertkc ($326) Seat 5: HERO ($207) Seat 6: J-Dacosta ($193.65) realsnake posts the small blind of $1 PirateMaterial posts the big blind of $2 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO ChipCathode folds bertkc folds HERO raises to $7 J-Dacosta folds realsnake calls $6 PirateMaterial folds *** FLOP *** realsnake checks HERO bets $10 realsnake raises to $20 HERO calls $10 *** TURN *** realsnake checks HERO bets $47 realsnake has requested TIME realsnake calls $47 *** RIVER *** realsnake bets $80.40, and is all in HERO ? Citera
mgps Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 fold, miniraisen på floppen, set/färgdrag/ev svagare A men isåfall skickar han nog inte river... Citera
Tottyville Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Verkligen fold, hittar någon syn här blir jag förvånad. Vad hoppas du på en AJ som pushar när det inte finns något värde i det Eller kanske en 24, 34 som missat sin hålpipa och ställer på river helt tom... Din fold e med all säkerthet ett stort EV+ Citera
strater Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 som andra sa, fold det enda som du slår är något missat stegdrag men känns betydligt mer sannolikt färgdrag. Visserligen bara 80 att syna i en 130 pott eller nåt men är för mycket Citera
Badjes Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Fold, ingen annan hand än färg tar den här linjen. Citera
Recommended Posts