Gå till innehåll

Söndagens RAIL?


mr-flow

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lägger in samma som inlägg som jag precis skrev i min dagbok.

 

18.00 Veckopotten svs 2170kr

18.00 Big deal ongame $320

18.45 Stars warmup $215

18.45 Party 300k gtd. $215

19.15 24h 100k gtd €200

20.00 Stars 109+R

22.00 Mansion 100k $100

22.30 Sunday million $1050

00.00 Fulltilt 500k $216

00.30 Stars second chance $215

01.05 Fulltilt mulligan $215

02.00 Stars 109+R

 

Om man räknar med en rebuy och addon i rebuyturrarna så blir de totala inköpen:

 

$3164 + €200 + 2170kr.

 

Dags att klonka nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver dra in lite kulor inför Vegasresan på fredag så det är väl bara att köra hårt, var trea på Mansion i går och fick $10 800 för det men det kommer man antagligen inte långt med 2 veckor där. Så en eller ett par klonkar i dag skulle sitta fint..

 

18.00 Ongames $320 Big Deal $100k garanti (Nick: Pacoan)

19.15 B2B €200 €100k garanti (Nick: Pacoan)

20.00 Ladbrokes $109 reb $100k garanti (Nick: Coxxa)

20.30 Prima $66 reb $200k garanti (Nick: Coxxa)

22.00 Mansion $100 $100k garanti (Nick: SnusOchMus)

 

Kan eventuellt bli någon mer, stars eller boss kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver dra in lite kulor inför Vegasresan på fredag så det är väl bara att köra hårt, var trea på Mansion i går och fick $10 800 för det men det kommer man antagligen inte långt med 2 veckor där. Så en eller ett par klonkar i dag skulle sitta fint..

 

Fyfan va någon ska vara kaxig alltså.. 11k räcker inte långt? Ska du hyra lyxbilar varje dag eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va någon ska vara kaxig alltså.. 11k räcker inte långt? Ska du hyra lyxbilar varje dag eller?

 

 

Absolut inte min mening att låta kaxig. Lyxbilar har jag inget större behov av att åka, däremot spela poker och ha lite kul. Ska spela WSOP event #52, en $1k rebuy och helst också main och då räcker tyvärr inte $11k långt. Nu står jag väl inte och faller på att spela in pengar i helgen men ett tillskott precis innan man åker är ju aldrig fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut inte min mening att låta kaxig. Lyxbilar har jag inget större behov av att åka, däremot spela poker och ha lite kul. Ska spela WSOP event #52, en $1k rebuy och helst också main och då räcker tyvärr inte $11k långt. Nu står jag väl inte och faller på att spela in pengar i helgen men ett tillskott precis innan man åker är ju aldrig fel!

 

Tänke alltså inte attackera eller nåt.. Grattis till 3e plats (har själv kommit 3a en gång där), och lycka till i vegas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt sparas inte HH:n man bustar på svs så...

 

Har höjjt ett par händer pga bordet är snortight, va lite kort efter att ha torskat en 50/50 all in på flop. Blinds 100/200 nu. Höjjer upp till 485 med 99, SB trycker in ca 7k rakt av, ja sitter med 3.5k typ. Hittar blixtsynen och snubben viker upp K-3!! K på flop och man var ute. Kommentar från han: Men han hade höjj massa händer, speciellt i min blind. TOMTE

 

Har ca 8.5k i party turren i första braket iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5300 i andra pausen på Ongames, hade 4500 efter första, var nere på 1800 nån kvart före andra pausen men sen löste det sig.

Ca 5k (startstacken) på b2b, nere på 2500 ett tag efter brdrövligt slaskspel av mig. Lyckades sedan brotta ned KK med AQ :)

En rebuy gjord på Ladbrokes redan efter att ha floppat triss men naturligtvis torskat mot en runner runner färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...