Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Detta kanske besvarats nån annanstans men hittar inget vettigt med sökfunktionen...

Frågan är: hur är möjligheterna att sitta och slöa i en park eller liknande i sthlm och grinda samtidigt i sommar? Finns det nåt trådlöst internet tillgängligt och/eller kan man använda 3G-internet från typ telenor eller 3 för att grinda utan stora disconnect-problem?

Nån som har erfarenheter?

Postad
Detta kanske besvarats nån annanstans men hittar inget vettigt med sökfunktionen...

Frågan är: hur är möjligheterna att sitta och slöa i en park eller liknande i sthlm och grinda samtidigt i sommar? Finns det nåt trådlöst internet tillgängligt och/eller kan man använda 3G-internet från typ telenor eller 3 för att grinda utan stora disconnect-problem?

Nån som har erfarenheter?

Finns väl lite nätverk lite här och var, men 3 har jag hört ska ha stabilt nät att grinda på.

Postad
3g nätet e stabilt som fan, sitter vid ett just nu. Och då har jag även det långsammare av dem. Så det e inga problem

Tack för info, köper genast ett så slipper jag sitta inne och fortsätta vara blek hela sommaren...

• 3 months later...