Jerico Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Detta kanske besvarats nån annanstans men hittar inget vettigt med sökfunktionen... Frågan är: hur är möjligheterna att sitta och slöa i en park eller liknande i sthlm och grinda samtidigt i sommar? Finns det nåt trådlöst internet tillgängligt och/eller kan man använda 3G-internet från typ telenor eller 3 för att grinda utan stora disconnect-problem? Nån som har erfarenheter? Citera
urmy Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Detta kanske besvarats nån annanstans men hittar inget vettigt med sökfunktionen... Frågan är: hur är möjligheterna att sitta och slöa i en park eller liknande i sthlm och grinda samtidigt i sommar? Finns det nåt trådlöst internet tillgängligt och/eller kan man använda 3G-internet från typ telenor eller 3 för att grinda utan stora disconnect-problem? Nån som har erfarenheter? Finns väl lite nätverk lite här och var, men 3 har jag hört ska ha stabilt nät att grinda på. Citera
il_genio Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 3g nätet e stabilt som fan, sitter vid ett just nu. Och då har jag även det långsammare av dem. Så det e inga problem Citera
Jerico Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2007 3g nätet e stabilt som fan, sitter vid ett just nu. Och då har jag även det långsammare av dem. Så det e inga problem Tack för info, köper genast ett så slipper jag sitta inne och fortsätta vara blek hela sommaren... Citera
brainslicer Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Här är t-shirten som hittar uppkopplingen Citera
Recommended Posts