AnnaDea Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Hej alla glada! Jag har en liten fråga. Det är nämligen så att jag kommer att få 200$ helt gratis vid månadsskiftet - så jag undrar om någon har tips på roliga saker jag kan göra för dessa free monies! Bjud föräldrarna på något nöje. God karma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Microgaming. 18k vip. 1 vip = 0.25 raked på nivån 1/2+Oki.. Hittade en tråd på pf nu om den bonusen.. Den är alltså 2x snabbare om man spelar nl200+ än nl100-? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Bjud föräldrarna på något nöje. God karma.Välgörenhet och ännu mer karma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 The 3K hands everyday mission: Ska snitta 3000 händer varje dag resten av månaden. Har satsat 200$ med både punkrock_kid och metaddict som tror jag inte klarar det Dag 1: 524$ och 2973 händer Dag 2: 1725$ och 3526 händer Totalt: $2249 och 6499 händer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 The 3K hands everyday mission: Ska snitta 3000 händer varje dag resten av månaden. Har satsat 200$ med både punkrock_kid och metaddict som tror jag inte klarar det Dag 1: 524$ och 2973 händer Dag 2: 1725$ och 3526 händer Dag 3: 906$ och 4467 händer Totalt: $1343 och 10 966 händer EDIT: spelade lite till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Göteborg imorn (idag) med urmyrakeback och aim4vegas, gretko anländer på torsdagen med, kommer bli sikk skoj Nån som kan tipsa om nått schysst uteställe som är öppet på onsdagar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Göteborg imorn (idag) med urmyrakeback och aim4vegas, gretko anländer på torsdagen med, kommer bli sikk skoj Nån som kan tipsa om nått schysst uteställe som är öppet på onsdagar? Med dina 3k händer om dagen så är jag skeptisk till utgång för din del Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Själv är jag uppe i 47k händer i augusti 3,3k händer om dagen i snitt hittills alltså, siktar på att landa på nånstans runt 80k händer för månaden, vore siiiick! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Göteborg imorn (idag) med urmyrakeback och aim4vegas, gretko anländer på torsdagen med, kommer bli sikk skoj Nån som kan tipsa om nått schysst uteställe som är öppet på onsdagar? park lane? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 onsdagar= deep ar givet om de kor summer breeze fortfarande.. dock svart att komma in om ni inte star pa gastlistan och ar under 23. jag hade dock forsokt om jag va er Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Parkan har inte öppet öht på onsdagar vad jag vet. Deep brukar vara bra ja, åldern kan bli ett problem som sagt.. Fast det väger väl Aim4 upp, han är ju gubbe : P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Själv är jag uppe i 47k händer i augusti 3,3k händer om dagen i snitt hittills alltså, siktar på att landa på nånstans runt 80k händer för månaden, vore siiiick! Galet! Vilka nivåer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Med dina 3k händer om dagen så är jag skeptisk till utgång för din del Får bli en 12 timmars heldagsgrajnd så äre klart sen Själv är jag uppe i 47k händer i augusti 3,3k händer om dagen i snitt hittills alltså, siktar på att landa på nånstans runt 80k händer för månaden, vore siiiick! asså det är ju helt jävla sjukt Bara för det ska ajg jö nått sjukt nästa månad, typ 4K händer varje dag park lane? Ska kollas upp onsdagar= deep ar givet om de kor summer breeze fortfarande.. dock svart att komma in om ni inte star pa gastlistan och ar under 23. jag hade dock forsokt om jag va er Får kolla upp den med aim4vegas är ju typ 50 bast så han väger upp oss andra småglin Parkan har inte öppet öht på onsdagar vad jag vet. Deep brukar vara bra ja, åldern kan bli ett problem som sagt.. Fast det väger väl Aim4 upp, han är ju gubbe : P jaha, då behövs inte park kollas upp då. Men du hakar väl på och guidar oss i natten antar jag? EDIT: Djens har lagt ett bet på att jag INTE klarar 3K händer per dag, 25 enkla dollar till att hämta där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 hehe, jag klarade det inte speciellt bra, men kolla på folk som challe50 som 10-tablar 7-8 timmar varje dag varje månad Jo, men då har ju han typ VPIP på 12, så det blir ju inte så mycket "spel". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 räknar med en thailand dagbok från er sen när ni drar dit, gärna med bilder. Är det ngt man kán förvänta sig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 räknar med en thailand dagbok från er sen när ni drar dit, gärna med bilder. Är det ngt man kán förvänta sig? Har många bilder redan, man undrar ju om man vågar släppa lös dom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Har många bilder redan, man undrar ju om man vågar släppa lös dom? haha klart, förresten när åker ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Göteborg imorn (idag) med urmyrakeback och aim4vegas, gretko anländer på torsdagen med, kommer bli sikk skoj Nån som kan tipsa om nått schysst uteställe som är öppet på onsdagar? är ju göteborgskalaset så borde finnas ganska mycket som är öppet:P eller usäkta mig.. kulturkalaset! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 haha klart, förresten när åker ni? Fram till 4 september khar jag mitt minne kvar8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Galet! Vilka nivåer? nl400-1000, beroende på vart det funnits bra bord... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 hej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 hej Nu börjas det =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Nu börjas det =( Go DassPinne Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Nu börjas det =( vda å, 12 bärrsa ar välll stondard ohc 3 sohots mde? :-) :mrgreen: :mrgreen: :twisted: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 vda å, 12 bärrsa ar välll stondard ohc 3 sohots mde? :-) :mrgreen: :mrgreen: :twisted: Standard är att om man kan sätta sig vid en dator och surfa in på ett forum trots att man är redigt full så lyckas man nog att skriva hyffsat ordentligt ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts