Fredrik123 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Undrar när lagen från träder i kraft? Edit: stavningstillrättning i rubriken. Citera
tetris Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Vilken lag tänker du på? Om du menar safe port act, så påverkar den inte dirrekt spelaren som jag uppfattat det. Den förbjuder endast transaktionerna till och från gamblingsiter, således är det alltså inte förbjudet att spela poker, även om transaktionen har varit olaglig. Citera
Fredrik123 Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2007 jo men vissa bolag som t.ex FT sket i den lagen tills den träder i kraft, andra som party stängde av amerikanarna. Min fråga e när de måste stänga av amerikanarna. Citera
willy787 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 jo men vissa bolag som t.ex FT sket i den lagen tills den träder i kraft, andra som party stängde av amerikanarna. Min fråga e när de måste stänga av amerikanarna. Någon som har koll på om lagen gäller alla? Dvs om en amerikan skulle ha en bank i europa med ett visakort där, är det då olagligt för en europeisk bank att tillåta överföringen? Och är det olagligt för en amerikansk bank att tillåta en överföring till en sida från en svensk medborgare som befinner sig i USA under t.ex. WSOP? Citera
gdaily Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 jo men vissa bolag som t.ex FT sket i den lagen tills den träder i kraft, andra som party stängde av amerikanarna. Min fråga e när de måste stänga av amerikanarna. De måste inte stänga av jänkarna. De bolag som stängt av jänkare är de börsnoterade bolagen (som kan bli stämda av sina aktieägare) och de som tillåter jänkare är de privatägda bolagen. Citera
heltok Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 antigua har ju wto på sin sida, så kan bli en dyr process för usa nu när eu börjar kräva kompensation för utebliven inkomst pga amerikanarna. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10861125&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10849121&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD Citera
Recommended Posts