Gå till innehåll

NETeller 2 snabba frågor.


mr-flow

Recommended Posts

Tjabba, tog ut endast 40 € från min sajt igår till NETeller och bara undrade om hur lång tid det brukar ta, trodde det skulle gå snabbt Sajt->NETeller och tvärt om men inte NETeller->Bank. men men.

Två, så klart har jag missclickat på NETeller kontot så att jag har "Utökad kontotyp" Och kommer ALDRIG fylla 19,200$ , kostar det något extra och om det gör det, går det att ta bort ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjabba, tog ut endast 40 € från min sajt igår till NETeller och bara undrade om hur lång tid det brukar ta, trodde det skulle gå snabbt Sajt->NETeller och tvärt om men inte NETeller->Bank. men men.

Två, så klart har jag missclickat på NETeller kontot så att jag har "Utökad kontotyp" Och kommer ALDRIG fylla 19,200$ , kostar det något extra och om det gör det, går det att ta bort ?

 

Hur lång tid det tar att ta ut pengar beror på sajten. Everest kan ta 2 dagar, Heypoker tog nån timma. Det varierar ganska mycket!

 

Sen det med utökad kontotyp, det kostar inget extra vad jag vet så låt det vara eller kontakta Neteller Livesupport! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...