jaroiten Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Alltså man börjar ju nästan undra om det inte finns värde i Hellmuths ME odds... Citera
and217 Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 på http://www.worldseriesofpoker.com , Jag köpte deras livesändningar under vm för 50 dollar då ingår prenumeration på bluff Europa magazine Jag har sjalv köpt den, men vad innebar denna prenumeration? fick information om det. Citera
fredde80 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Hellmuth på finalbord igen.. även om det är fuskvarianten, då ESPN bestämde att det skulle vara 10 pers istället för 9 (för att hellmuth var bland de 10 och lite shortie ) Event 28 - 3000$ NL. Citera
lillsvensson Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Hellmuth på finalbord igen.. även om det är fuskvarianten, då ESPN bestämde att det skulle vara 10 pers istället för 9 (för att hellmuth var bland de 10 och lite shortie ) Event 28 - 3000$ NL. Han är sjuk ! Citera
S Diös Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Det räknas väl inte heller som "officiellt finalbord" förrän man är nere på "normalt" antal spelare, även om man numera ofta placerar spelarna vid samma bord redan när det är tio man kvar i en hold'em-turnering (för att slippa hand-by-hand i all evighet). Skulle Phil åka ut som tia i natt kommer han inte att få ett finalbord till i statistiken. Om jag har fattat det hela rätt. Citera
Hakflem Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Det räknas väl inte heller som "officiellt finalbord" förrän man är nere på "normalt" antal spelare, även om man numera ofta placerar spelarna vid samma bord redan när det är tio man kvar i en hold'em-turnering (för att slippa hand-by-hand i all evighet). Skulle Phil åka ut som tia i natt kommer han inte att få ett finalbord till i statistiken. Om jag har fattat det hela rätt. Det stämmer Citera
and217 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Det räknas väl inte heller som "officiellt finalbord" förrän man är nere på "normalt" antal spelare, även om man numera ofta placerar spelarna vid samma bord redan när det är tio man kvar i en hold'em-turnering (för att slippa hand-by-hand i all evighet). Skulle Phil åka ut som tia i natt kommer han inte att få ett finalbord till i statistiken. Om jag har fattat det hela rätt. Han sager sjalv att det inte raknas som finalbord an, sa han "fuskar" inte. Citera
Verbal__Kint Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Den snubben gör ju definitivt någonting väldigt rätt...Imponerande Citera
Matte_Maiden Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Hur går det i detta event då? Har han någon större chans på bracelet nr 12? Han verkar ha bra flyt detta år. Citera
Appel Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Jag antar att det är event #28 du menar. Han kom på plats 6 Vann gjorde Shankar Pillai (ngn som vet varifrån han kommer) http://pokerforum.nu/forum/bloggar-fran-wsop-2007/37292-resultatrapportering-wsop-2.html Citera
jack_the_dipper Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Han är ju inte så sjukt gammal heller så det blir nog en del bracelets till innan han trillar av pin. Doyle däremot kan man väl inte räkna med i för många år. Chan vet jag inte ens. Citera
mgps Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 han har ju inte bara vunnit bracelets dessa senaste 2 wsop, har fler framskjutand eplaceringar och även i dyrare evemts. men om man ska vikta bracelts så cunningham är ju också väldigt imponerande, bracelets i mer än NLT och både i dyrare turneringar mot bättre spelare fast mindre fält och i stora donkfält med billigare buyin. Citera
mgps Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 sen är de iofs båda ena riktiga klonkare. cunningham vann 2 jätteevent, avd är oddsen egentligen? Citera
Recommended Posts